Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@05:20:09 GMT

لیگ برتر فوتبال بلژیک به پایان خط رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۲۲۶۲

لیگ برتر فوتبال بلژیک به پایان خط رسید

با تصمیم جدید شورای امنیت بلژیک رقابت‌های لیگ برتر فوتبال این کشور (ژوپیلر لیگ) که شش بازیکن ایرانی در آن بازی می‌کنند به طور غیر رسمی پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از VTM Nieuws، شورای امنیت بلژیک ممنوعیت برگزاری تمامی رویدادهای ورزشی در این کشور را تا 31 جولای (16 تیر) تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم به منزله پایان غیر رسمی لیگ برتر فوتبال بلژیک است و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال بلژیک هفته آینده نیمه‌کاره ماندن این رقابت‌ها را اعلام کند.

بر اساس این گزارش، تصمیم شورای امنیت بلژیک نشان می‌دهد که گزینه از سرگیری لیگ برتر فوتبال این کشور باید حذف شود و به احتمال فراوان جدول رده‌بندی کنونی به عنوان نتیجه نهایی رقابت‌ها پذیرفته خواهد شد. طبق جدول رده‌بندی کلوب بروژ به عنوان قهرمان معرفی می‌شود و به لیگ قهرمانان اروپا راه خواهد یافت.

سازمان لیگ برتر فوتبال بلژیک نیز در واکنش به تصمیم شورای امنیت این کشور اعلام کرد: ما و باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بلژیک به این تصمیم شورای امنیت احترام می‌گذاریم. مدیران لیگ برتر بلژیک و کارگروه ایجاد شده برای بررسی پیامدهای ورزشی و مالی ناشی از لغو رقابت‌ها تصمیم شورای امنیت را لحاظ خواهند کرد.

در ژوپیلر لیگ بلژیک کاوه رضایی، علی قلی‌زاده و یونس دلفی (شارلوا)، میلاد محمدی (خنت) و امید ابراهیمی و سعید عزت‌اللهی (یوپن) بازی می‌کنند.

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بلژیک تصمیم شورای امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟

با پایان یافتن سومین مرحله از طرح کالابرگ فجرانه در روز ۱۸ اردیبهشت‌ماه، دولت و وزارت رفاه درباره ادامه دار بودن این طرح تصمیم‌گیری خواهند کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طرح کالابرگ فجرانه از 17 بهمن‌ماه سال قبل آغاز شد و در ادامه دهک‌های یک تا هفت مشمول این طرح قرار گرفتند. این طرح در سه مرحله اجرا شده است که پایان مرحله سوم طرح 18 اردیبهشت‌ماه ( هفته بعد) خواهد بود.

علیرضا عسگریان؛ معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر رفاه درباره این طرح گفت: طرح فجرانه، طرحی اثرگذار بود که در مدت 3 ماه که به طور متوسط بالای 86 درصد از این طرح در کشور استقبال کردند. هجدهم این ماه فجرانه تمام می‌شود و ما‌ امیدواریم این طرح تمدید شود.

"طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک" بدون مشکل در حال اجرا است

وی در پاسخ به این پرسش که آیا طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود، عنوان کرد: چون این طرح منابع بسیاری این می‌خواهد و باید در بالاترین سطح کشور تصمیم‌گیری شود، از این رو طی  چند روز آینده تصمیم‌گیری می‌شود که‌ آیا ایا تغییر خواهد کرد یا تمدید می‌شود اما میزان استقبال و عدد‌های این طرح فوق‌العاده است، بزرگترین خرید قرن در این طرح صورت گرفت و امروز یک میلیون و 700 هزار تن محصول خریداری شده از 11 قلم شده است و 140 میلیون بسته غذایی در یک مدت کوتاه توزیع شده است.

به گزارش تسنیم، وزارت رفاه تا هفته آینده درباره نحوه اجرای مرحله جدید اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • آیا طرح کالابرگ ادامه پیدا می‌کند؟
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور