Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:39:34 GMT

کارخانه: ولاسکو را سرمربی تیم ملی نکنید

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۲۳۵۱

کارخانه: ولاسکو را سرمربی تیم ملی نکنید

سرمربی سابق شهرداری ارومیه و بانک سرمایه معتقد است نباید خولیو ولاسکو را به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با شبکه ورزش با بیان اینکه حس مربیگری خیلی قوی در ولاسکو وجود دارد، اظهار کرد: تجربه‌ی یک مربی یعنی اینکه او روزهای سخت را پشت سر گذاشته باشد؛ آقای ولاسکو المپیک، قهرمانی جهان، لیگ جهانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را پشت سر گذاشته و مثل یک میوه رسیده است.

 

او با بیان اینکه ولاسکو یک مربی مطلع محسوب می‌شود، ابراز کرد: اگر بعد از ۳۷ سال مربیگریِ من بگویید مربیگری را در دو جمله خلاصه کن، می‌گویم که این مهم را در آقای ولاسکو دیدم. می‌گویم مربی‌ای موفق خواهد بود که اگر تیمش برنده یا بازنده می‌شود، دلیل‌اش را بداند. آقای ولاسکو به درجه‌ای از مربیگری رسیده بود که می‌دانست تیمش چرا فلان نتیجه را گرفته است.

مربی با تجربه والیبال ایران اضافه کرد: بنده اعتقاد دارم آقای ولاسکو باید به‌عنوان مدیر فنی به کمک تیم ملی والیبال بیایند، نه سرمربی. اگر به‌عنوان سرمربی انتخاب شود، در اینجا ماندگار و گرفتار خواهد شد.

 

کارخانه با بیان اینکه نباید مربی ایرانی را بسوزانیم، عنوان کرد: باید بسترهای لازم برای حضور مربی ایرانی در تیم ملی والیبال فراهم شود و کسی را انتخاب کنیم که کارنامه قابل دفاعی داشته باشد.

او با اشاره به اینکه در یک پیروزی ۶۰  درصد بازیکنان نقش دارند، گفت: رُکن اصلی یک مسابقه، بازیکنان هستند؛ هر مربی‌ای که انتخاب می‌شود، بازیکن باید او را قبول داشته باشد. فدراسیون نیز ۲۰ درصد نقش دارد و باید حمایت‌اش را از مربی و بازیکن داشته باشد. مربی هم ۲۰ درصد در بازی‌ها نقش دارد، پس نقش بازیکنان از همه پُررنگ‌تر است.

 

سرمربی سابق شهرداری ارومیه ادامه داد: مربی‌ای را در تیم ملی می‌خواهیم که پُرانرژی باشد و به تیم خود عشق بورزد. باید بازیکن وقتی می‌بیند مربی حس و انرژی قوی دارد، او هم با عطش بیشتر به عرصه مسابقه بیاید. مربی باید به خود ایمان و باور داشته باشد و از هیچ چیز نترسد.

تیم ملی آرژانتین ویروس کرونا لیگ برتر والیبال ایران مصطفی کارخانه (سرمربی) والیبال خولیو ولاسکو (سرمربی) شهرداری ارومیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آرژانتین ویروس کرونا لیگ برتر والیبال ایران مصطفی کارخانه سرمربی والیبال خولیو ولاسکو سرمربی شهرداری ارومیه آقای ولاسکو تیم ملی مربی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، موریس موتو پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران چهارشنبه پنجم اردیبهشت وارد تهران شد.   وی در نخستین روز حضورش در دیدار با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال هماهنگی‌های لازم برای تمرینات تیم ملی را انجام داد و بلافاصله با حضور در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی هدایت تمرینات تیم ملی والیبال مردان ایران را در دست گرفت.   نخستین نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران ساعت ۹:۳۰ دقیقه یکشنبه نهم اردیبهشت در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک واقع در خیابان سئول تهران برگزار می‌شود و سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی کشورمان به سوال‌های خبرنگاران پاسخ می‌دهد و به تشریح برنامه خود در تیم ملی والیبال ایران خواهد پرداخت.   قبلا زمان این نشست ساعت ۹ اعلام شده بود که به دلیل برنامه کاری کمیته ملی المپیک با ۳۰ دقیقه تاخیر از ساعت ۹:۳۰ شروع خواهد شد.   رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خرداد آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم