Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام فائزی از بازگشایی مساجد و بقاع متبرکه در شهرهای سفید به مدت ۳۰ دقیقه برای نماز خبر داد و گفت: برگزاری هرگونه مراسم فاتحه‌خوانی، جشن، احیا و ... همچنان ممنوع است.

«حجت‌الاسلام فائز فائزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه و دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا مساجد و بقاع متبرکه شهرهای سفید می‌توانند فعالیت خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان افزود: مهم‌ترین مشکلی که در این خصوص با آن مواجه هستیم این که بیماران کرونایی شهرهای سفید در دیگر شهرها در حال مداوا هستند و این موضوع ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند؛ اکنون در حال بررسی سفید بودن شهرها هستیم.

 

وی با بیان اینکه در شهرهای قرمز مساجد و بقاع متبرکه همچنان تعطیل هستند اضافه کرد: شرطی که برای افتتاح مجدد مساجد و بقاع متبرکه در شهرهای سفید تعیین شده این است که تنها به مدت 30 دقیقه برای نماز باز شوند و برگزاری هر گونه مراسم فاتحه‌خوانی، جشن، احیا و ... همچنان ممنوع است.

 

حجت‌الاسلام فائزی از برگزاری طرح نسیم کرامت خبر داد و تصریح کرد: 10 کاروان شادی به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در شب ولادت ایشان در شهرهای استان خوزستان به حرکت درمی‌آید؛ این کاروان‌ها بدون توقف حرکت می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: به‌منظور تکریم و تجلیل از جهادگرانی که در حال خدمت‌رسانی در کارگاه خیاطی هستند در شب ولادت امام حسن (ع) جشنی به همراه افطار برگزار می‌شود؛ این مراسم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برپا می‌شود.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: خوزستان مساجد و بقاع متبرکه شهرهای سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد از اخذ سند مالکیت بقعه متبرکه امامزاده خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت‌الاسلام محمدزاده، از اخذ سند مالکیت بقعه متبرکه امامزاده بی بی خدیجه خاتون (ع) این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش و پیگیری کارشناسان ثبتی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد و همچنین همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سند مالکیت امامزاده امامزاده بی بی خدیجه خاتون (ع) اخذ شد.

وی افزود: در راستای اجرای تفاهم‌نامه با اداره ثبت و اسناد سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون به مساحت ۵۷۲۸.۳ متر مربع اخذ شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد با اشاره به روند رو به رشد تثبیت مالکیت عرصه و اعیان بقاع متبرکه شهرستان گفت: طبق برنامه سال روند اخذ اسناد مالکیت بقاع متبرکه شهرستان در حال اجرا بوده و امید است به زودی شاهد اخذ اسناد کلیه موقوفات و بقاع متبرکه باشیم.

کد خبر 751231

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)