Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار استان کردستان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، در بسته خبری پیش‌ِرو بخشی از اخبار گوشه و کنار استان کردستان گردآوری شده و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی، معاون حفاظت و یکپارچگی اراضی مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان به متخلفان ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی هشدار داد و گفت: افرادی‌‌که به‌صورت غیرمجاز اقدام به حصارکشی، فنس‌کشی، نصب کانکس، احداث بنا و ویلاسازی و غیره کرده، مصداق تخریب و مغایر قوانین حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در سطح استان شده‌اند.

وی گفت: با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز از طریق مجرای قانونی و معرفی به مراجع قضایی برخورد قاطع و قانونی اعمال می‌شود.

احمدی از تشکیل گشت ویژه حفظ کاربری متشکل از کارشناسان مجرب فنی و حقوقی مدیریت‌های جهاد کشاورزی در سطح روستاها خبر داد و افزود: در این طرح ساخت‌وسازهای غیرمجاز شناسایی و از ادامه کارشان خودداری می‌شود.

وی اظهار کرد: در صورت عدم توجه افراد به هشدار اکیپ گشت ویژه، نسبت به تشکیل پرونده و معرفی متخلفان به مراجع قضایی ذی‌صلاح اقدام عاجل شده و طبق قانون با آنها برخورد قاطع  و اعمال قانون می‌شود.

معاون حفاظت و یکپارچگی اراضی مدیریت امور اراضی سازمتن جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: تمام افرادی که نسبت به فنس‌کشی یا نصب کانکس اقدام کرده، در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام کنند، در غیر این‌صورت طبق دستور دادستان محترم شهرستان مربوطه، ضمن ابلاغ اخطار، نسبت به تخریب و قلع و قمع اقدام خواهد شد.

احمدی اعلام کرد: سامانه 131 آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص دریافت اطلاعات ساخت وسازهای غیرمجاز است.

ساخت و سازهای غیرقانونی در ساحل جزیره هنگام تخریب شدساخت و سازهای غیرقانونی در ساحل جزیره هنگام تخریب شد

78 کیلومتر راه در استان کردستان ساخته شد

عطاالله ایرانمنش، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران از احداث 78 کیلومتر راه روستایی و بین شهری جدید در طول سال گذشته در استان خبر داد و اظهار داشت: این میزان راه احداث شده شامل 40 کیلومتر راه روستایی و 38 کیلومتر راه بین شهری وبزرگراهی است.

وی افزود: برای اجرای این میزان راه حدود یک‌هزار و 970 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که 300 میلیارد ریال آن مربوط به راه روستایی و 1670 میلیارد ریال نیز مربوط به راه‌های بین شهری است.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه 40 کیلومتر راه روستایی احداث شده در سال گذشته در تمام شهرستان های استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: با اجرای این میزان راه، میانگین بهره‌مندی روستاهای استان از راه آسفالته به حدود 49 درصد رسید.

ایرانمنش خاطرنشان کرد: راه‌های بین شهری و بزرگراهی نیز در محورهای کامیاران-مریوان، سنندج-دیواندره، سقز-مریوان، بیجار-دیواندره، بیجار-همدان و بیجار-زنجان وگردنه صلوات‌آباد سنندج احداث شده است.

انتهای پیام/486/ ز

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان راه روستایی کیلومتر راه بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان

گواهینامه رانندگی یک مدرک قانونی است که شخص می‌تواند با داشتن آن از وسیله نقلیه خود استفاده کند. در صورت نداشتن گواهینامه رانندگی پلیس حق دارد راننده را جریمه کند. اولین اقدام اکثر جوانان پس از رسیدن به سن ۱۸ سالگی دریافت گواهینامه رانندگی است. شور و هیجان جوانی برای دریافت کارت گواهینامه رانندگی و بی حوصلگی می‌تواند از جمله مواردی باشد که باعث می‌شود برخی افراد به جای طی کردن روند قانونی دریافت گواهینامه از طریق راه‌های نادرست اقدام به دریافت آن کنند.

به گزارش مهر، در فضای مجازی تبلیغاتی با عنوان؛ در اولین آزمون رانندگی قبول شوید، با خرید سوالات آئین نامه رانندگی با آخرین تغییرات شما دیگر نیازی به خواندن کتاب آئین نامه نخواهید داشت. فروش مدرک معتبر، فروش گواهینامه رانندگی، فروش مدرک تحصیلی استعلامی، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکتری و. مشاهده می‌کنیم.

کلاهبرداران به شرط استعلام و صحت گواهینامه اقدام به فروش آن می‌کنند و شهروندان را به دام خودشان می‌اندازند و برخی از این کلاهبرداران هم پس از دریافت وجه متواری می‌شوند و دیگر پاسخگو نیستند.

یکی از مال‌باختگانی که فریب این گونه تبلیغات فضای مجازی را خورده است، می‌گوید: ۶ ماه بود که با صفحه مجازی فروش گواهینامه رانندگی آشنا شده بودم و اعتماد کردم و پول کارت به کارت کردم و قرار شد که گواهینامه رانندگی صادر کند، از واریز پول یک هفته می‌گذرد و موبایلش خاموش است و در شبکه‌های اجتماعی هم یک هفته است که فعال نشده؛ فریب خوردم، گواهینامه پایه ۳ می‌خواستم و برای شروع کار مبلغی را واریز کردم و قرار بود مابقی مبلغ را موقع تحویل گواهینامه پرداخت کنم؛ که الان دیگر در دسترس نیست.

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا گفت: صدور مجوز‌های رانندگی تابع قوانین و مقررات برابر آئین نامه صدور انواع گواهینامه رانندگی است و این مجوز تابع یک سری فرآیند قانونی است.

وی افزود: از هموطنان درخواست می‌شود به هیچ وجه فریب این تبلیغات کلاهبرداری را نخورند، زیرا اگر با گواهینامه جعلی تصادف کند و منجر به فوت فردی شود به دلیل جعلی بودن گواهینامه رانندگی قتل عمد محسوب می‌شود؛ لذا افراد به جای پرداخت هزینه‌های زیاد و مرتکب تخلف شدن از ظرفیت‌های پلیس راهور برای دریافت گواهینامه استفاده کنند.

رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور فراجا بیان کرد: در این تبلیغات کلاهبرداران متخلف اقدام به دریافت هزینه‌هایی از افراد می‌کنند و دیگر هیچ ارتباطی با این‌ها برقرار نمی‌کنند و مدرکی هم صادر نمی‌شود و اگر هم گواهینامه‌ای دریافت کنند صرفاً یک کارت شبیه به گواهینامه رانندگی است و در سامانه‌های پلیس اصالت ندارد و رانندگی با گواهینامه جعلی جرم است و سامانه پلیس در سراسر کشور قابلیت شناسایی گواهینامه جعلی از اصلی به واسطه هوشمند بودن را دارد.

سرهنگ‌کرمی اسد گفت: به دلیل سیستمی بودن فرآیند دریافت گواهینامه رانندگی امکان چاپ و صدور گواهینامه بدون طی مراحل قانونی اصلاً وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • آزاد سازی ۳۵ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در اسلامشهر
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر