Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین معارفه حجت‌الاسلام علی تقوی به سمت معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن گرامیداشت یاد مرحوم حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها حکم حجت‌الاسلام علی تقوی را به سمت معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به وی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم انتصاب به شرح زیر است:

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای علی تقوی «زید عزّه»

رشد اندیشه ناب اسلامی و ارتقاء شاخص‌های فرهنگی و اخلاقی در میان قشر‌های مختلف دانشگاهی به ویژه دانشجویان و فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه‌ها و نیز بهره‌گیری از استعداد‌ها و ظرفیت‌های این بخش ارزشمند جامعه برای گسترش تفکر ناب انقلابی از اهداف مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. بدیهی است نهاد نمایندگی در این راستا باید حداکثر اهتمام و تلاش خویش را بکار گیرد.

بیانیه گام دوم و آرمان‌های مصرح آن، نقشه راه آینده نظام اسلامی، دانشگاه‌ها و مجموعه نهاد می‌باشد که با استفاده از راهبرد راهبری دفاتر باید مورد مطالبه دائمی از جریان ارزشمند دانشگاهی باشد لذا از معاونت فرهنگی سیاسی نهاد انتظار می‌رود با رویکرد حمایت و پشتیبانی از دفاتر نهاد و با بهره مندی از نیرو‌های طراح و ایده پرداز و خلق ایده‌ها و راه کار‌های نو در راستای تحقق گفتمانی و عملیاتی سازی آرمان‌های بیانیه گام دوم، گام‌های متقن و مؤثری برداشته شود.

از این رو ضمن گرامیداشت یاد همکار فقیدمان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین صالحی «طاب ثراه»، جنابعالی را که به فضل علمی و اخلاقی، حسن تعامل و کار مجاهدانه شناخته می‌شوید به عنوان مـعاون فرهنگی سیاسی منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از روش‌های نوین، فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و اهتمام ویژه به دیدگاه‌های دفاتر نهاد و ارتباط قوی با تشکل‌های انقلابی دانشجویی، در این مسیر ارزشمند همواره موفق و موید باشید.

ان‌شاء الله

مصطفی رستمی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاد رهبری اخبار دانشگاهی رهبری در دانشگاه ها فرهنگی سیاسی نهاد نهاد نمایندگی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه