Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:06:08 GMT

چهار واحد آموزشی با مشارکت خیرین در بخش دشتابی احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۳۰۸۱

چهار واحد آموزشی با مشارکت خیرین در بخش دشتابی احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رحمتی در مراسمی که عصر چهارشنبه با حضور مسئولان منطقه در بخشداری برگزار شد اظهار داشت: روز معلم فرصتی برای تجلیل از معلمانی است که تربیت فرزندان کشور را بر عهده دارند و تکریم معلمان رسالتی همگانی است.

وی به اهمیت تأمین فضاهای آموزشی بویژه در مناطق خار ج از مرکز استان اشاره کرد و افزود: به دلیل محدودیت منابع اعتباری دولت تنها با کمک خیرین می‌توان نیازهای تحصیلی را تأمین کرد و به افزایش کیفیت آموزشی کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی تصریح کرد: با مشارکت خیرین هم اکنون مدارس روستاهای خالدین، سولیقان و جوهرین در دست ساخت است و برای اجرای عملیات احداث واحد آموزشی روستای زرین آباد هم از سوی اهالی زمین اهدا شده است.

بخشدار دشتابی با بیان اینکه با مشارکت خیرین همچنین بهسازی یک واحد آموزشی در روستای شاهین تپه به زودی آغاز می‌شود تصریح کرد: مدارس روستای حسین آباد امینی و لهارد نیز در آستانه بهره برداری است و مدرسه روستای نصرت آباد بایه تا اول مهر آماده افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم در امر ساخت و ساز مدارس نشان دهنده ارتقای فرهنگ تعلیم و تربیت در کشور و اهمیت امر آموزش در بین خانواده هاست.

کد خبر 4919237

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر رحمتی استانداری قزوین مدرسه سازی ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، ایران به عنوان یک کشور پیشرو در صنعت آب و برق، جایگاه نخست منطقه را در صدور خدمات فنی و مهندسی در این صنعت در اختیار دارد و این امر بیانگر دانش و توان بالای فنی و مهندسی متخصصان کشور است.
 تلاش متخصصان داخلی کشورمان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده است تا ایران در میان پنج کشور برتر سازنده توربین نیروگاهی جهان قرار گیرد و بیش از ۹۱ درصد قطعات مورد نیاز صنعت نیروگاهی خود را بومی‌سازی کند.
توان فنی و مهندسی کشور در حوزه ابزار‌های مدیریت منابع آب از جمله شبکه آبیاری زهکشی، تونل‌ها و سد سازی نیز ۱۰۰ درصد است و ایران در بین چهار کشور برتر جهان در این حوزه قرار دارد.
 این در حالی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، هیچ توانی برای اجرای پروژه‌های فنی-مهندسی آب در ایران وجود نداشت و کشور در صنعت آب به شرکت‌های خارجی وابسته بود، اما امروز نه تنها جزو چهار کشور برتر دنیا در خدمات مهندسی آب است، که در این حوزه رقیب سرسخت شرکت‌های خارجی محسوب می‌شود.

گزارش از ناهید خدادادی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • احداث پروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر