Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:21:03 GMT

آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۳۱۹۳

آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان

محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون رزمایش " همدلی برای ایران همدل" در این نهاد اجرا می‌شود، گفت: کمیته امداد استان کرمانشاه به منظور اطعام نیازمندان و اجرای این رزمایش از ابتدای ماه مبارک رمضان ۲۴ آشپزخانه مهدوی را در استان فعال کرده است.
رخصی با بیان اینکه با کمک خیران نیک اندیش در ۱۲ روز گذشته از این ماه مبارک بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۴ هزار سبد غذایی به خانوار‌های نیازمند در استان اهدا شده است، ادامه داد: این میزان اطعام با کمک حدود هفت میلیاردی خیران نیک اندیش تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، ادامه داد: خیران نیکوکار می‌توانند در هفته پیش رو برای پیوستن به رزمایش "همدلی برای ایران همدل" کد‌های #۱*۸۸۷۷* و ۰۹۶۸۸۷ از طریق‌های تلفن همراه شماره گیری کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین خیران نیک اندیش می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ به طرح اکرام ایتام و محسنین بپیوندند.
محسن رخصی تصریح کرد: امدادگران این نهاد به درخواست‌های ثبت شده از سوی خیران در سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ در اسرع وقت پاسخ و فرزند یا فرزندان معنوی را به آنان معرفی خواهند کرد.
رخصی عنوان کرد: واریز کمک‌های نقدی به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی نیز از دیگر راه‌های مشارکت خیران نیک اندیش در رزمایش ایران همدل است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان کمیته امداد حمایت مالی خیران نیک اندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، "محمد شجاعان " ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است و امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

وی اظهار کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد در طرح استان از حمایت ۲۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

شجاعان افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان نسبت به تقبل فرزند یتیم و محسنین با شرایط مورد نظر خویش اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم