Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@04:37:26 GMT

#پراید

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۳۳۰۷

#پراید

افزایش قیمت پراید سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. پراید ۹۰ میلیونی و نزدیک شدن آن به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان هم عصبانی‌شان کرده بود و هم مثل همیشه با آن شوخی می‌کردند.

مهم‌ترین مسأله‌ای که کاربران به آن اشاره می‌کردند این بود که چرا ماشینی با کیفیت پایین باید به این قیمت برسد؟ نظر کاربران را درباره قیمت جدید پراید بخوانید: «‏پراید فقط در صورتی 90 میلیون می‌ارزه که 85 میلیون تو داشبوردش داشته باشه»، «‏وزن ‎پراید 850کیلوگرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگه قیمتش رو که ۱۰۰ میلیون تومن شده تقسیم بر وزنش کنیم یک کیلو پراید 120,000 تومان میشه؟! خدایی کیلویی ۱۲۰ هزار تومان آهن فروش‌ها نمیخرن»، «‏حساب کردم من اگر الان حدود ۵۰ ماه کار کنم و از هوا تغذیه کنم و هیچ جایی نرم و هیچ هزینه‌ای هم نکنم، اون وقت میتونم تازه یه پراید بخرم...»، «‏نشستین نگاه می‌کنید و توئیت می‌کنید که ‎پراید شده ۹۰ تومن؟»، «وای چه عجیب! خود کرده را تدبیر نیست. تو نخر اگر قیمتش پایین نیومد. کو گوش شنوا. حالا بدو برو توی ۵ دقیقه کل محصولات ‎سایپا و ‎ایران خودرو رو بخر»، «‏به هرکی بگیم ما ‎پراید ۴-۵ میلیونی رو یادمونه فک میکنه ۹۰ سالمونه!»، «‏دلم اون زمانیو می‌خواد که تو تلگرام کمپین «نه به پراید ۱۵ میلیون تومنی زده بودن» همین‌قدر نزدیک و قابل حس»، «‌‎پراید ۹۰ میلیونی دیگه اسمش پراید نیست، پرادوییه که ارتفاعشو کم کردن»، «‏الان کسی که پراید سوار میشه دیگه یه شهروند معمولی به حساب نمیاد بلکه یه شهروند خیلی مایه دار و لاکچریه که دستش به دهنش میرسه»، «‏سلطان ‎پراید کی قراره دستگیر بشه؟»، «‏تا هفت هشت سال قبل میشد با پول فعلی ‎پراید (صحبت از حدود ۹۰ میلیون تومان است!) یک واحد آپارتمان خرید و الان با پول اون زمان پراید میتونی یک موتور بخری و با پول اون زمان موتور الان فقط یک دوچرخه و با پول دوچرخه اون زمان الان یک پتو و متکا که بخوابی و ‎خواب پراید ببینی»، «‏پلن بی‌جوان ایرانی مسافرکشی بود که پراید شد ۹۰ میلیون»، «‏دوستم پارسال وقتی پایان نامه شو داد پراید 18 میلیون بود دو ماه بعد رفت سر کار وام گرفت پراید شد 25 تومن الانم ۹۰ میلیون»، «‏پراید ۶ میلیون هم واسش زیاد بود حالا شده ۹۰ میلیون»، «والا حلبی روغن انقدر نمی‌ارزه که گرونش کردین»، «‏همه اینایی که امروز قیمت پراید رو مسخره میکنن و با قیمت پرادو مقایسه ش میکنن فردا صبح نشستن سر صف پیش فروش سایپا»، «‏به‌جای دلار باید پراید می‌خریدید می‌ذاشتید زیر بالشتون»، «‏معاون ‎بازاریابی و فروش سایپا گفته «اگه قیمت‌ها همچنان صعودی باشه، مدل‌های متوقف‌شده‌ پراید (۱۱۱ و ۱۳۲) رو مجدد تولید می‌کنیم؛ به شرط دریافت مجوزهای لازم از سازمان استاندارد، سازمان محیط ‌زیست و پلیس راهور». «‏تنها راه کنترل قیمت ‎خودرو تسهیل شرایط ‎واردات خودرو و رقابت‌سازی در بازار هست.  دوباره داره آنچه اردیبهشت سال گذشته اتفاق افتاد، برای افزایش قیمت خودرو اتفاق میفته».

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ۹۰ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع خودرو‌های شرکت مرسدس بنز در بازار ایران را در جدول زیر مشاهده نمایید. 

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!
  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • پس از پراید وانت نوبت به بی‌ام‌و وانت رسید!/ عکس
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • قیمت شاهین به ۷۰۰ میلیون تومان رسید + جدول قیمت
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین