Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم آموزشی اصلاح شده دانشگاه صنعتی شریف برای نیم سال تحصیلی جاری نهایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران من با سبک سوره خواستار «ادامه آموزش مجازی دانشگاه و حذف نشدن ترم جاری» شدند.
متقاضیان با ثبت این سوژه درخواست دارند که به هیچ وجه ترم جاری دانشگاه ها حذف نشود و برنامه این ترم  با آموزش مجازی دانشگاه ادامه پیدا کند و ترم به طور کامل به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری خبرنگار فارس نشان می دهد که در اغلب دانشگاه ها با اعمال تغییراتی در  تقویم آموزشی، برنامه جدید آموزشی برای تکمیل این طرح اعلام شده است و بدون حذف ترم، نیم سال تحصیل به طور کامل به پایان می رسد.

از جمله در دانشگاه صنعتی شریف که تقویم آموزشی دانشگاه برای نیم سال تحصیلی جاری نهایی و اعلام شد.

*ترم تحصیلی به طور کامل به پایان می رسد

در ترم تحصیل جاری که متاثر از شیوع ویروس کرونا در کشور بود تقویم آموزشی در اغلب دانشگاه ها دچار تغییراتی شد و دانشگاه ها خود را با شرایط پیش آمده هماهنگ کردند.

بر اساس تازه ترین تصمیمات اتخاذ شده، تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی شریف برای نیم سال تحصیلی جاری مطابق جدول زیر است:

نمرات دانشجویان تا هشتم مرداد ماه به آموزش ارائه‌ می شود و فرصت ارسال نمرات دروس پروژه دار به آموزش ها هم سیزدهم شهریور ماه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه سال تحصیلی علمی تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی شریف دانشگاه تهران کرونا دانشگاه صنعتی شریف کامل به پایان تقویم آموزشی دانشگاه ها نیم سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تقویم نجومی امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا