Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت ستاد اقامه نماز استان گیلان فراخوان بهار مناجات را هم‌زمان با ماه رمضان منتشرکرده است و کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال می‌توانند آثار خود را در قالب عکس یا فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای، تا ششم خرداد ماه ، از طریق پیام‌رسان گپ یا واتس‌آپ، به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹  ارسال‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درج مشخصات کامل شرکت‌کنندگان(نام، نام‌خانوادگی، گروه سنی، محل سکونت و تماس)، قراردادن گوشی همراه در حالت افقی هنگام فیلم‌برداری و کیفیت مناسب فیلم‌ها و تصاویر، از شرایط شرکت در مسابقه است‌ و خالقان آثار برتر نیز ۲۵ خرداد ماه سال‌جاری معرفی و با اهدای جایزه تجلیل‌خواهندشد.

آیه‌های زندگی (قرائت، ترتیل، یا جمع‌آوری ۱۰ آیه با محوریت زندگی‌خوب، روزه و نماز)، آماده‌سازی کارت تبریک با موضوع مولود رمضان، ویژه ولادت امام حسن مجتبی(ع) ، معرفی خلاقانه یک کتاب دینی و معرفی شخصیت امام علی(ع) نیز از محورهای فراخوان بهارمناجات است.

این فراخوان با هدف پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان، مأنوس‌سازی هرچه ‌بیش‌تر آنان با آموزه‌های مذهبی و آگاهی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با مناسبت‌های اسلامی منتشرشد.

هم‌زمانی انتشار این فراخوان با ماه‌رویش‌جان‌ها نیز بهانه‌ای دیگر برای تعمیق باورهای دینی مخاطبان و بهره‌گیری ازشیوه‌های خلاقانه و کتاب‌محور برای تربیت کودکان و نوجوانان براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی اعلام‌شده‌است.

 

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کانون پرورش فکری ماه رمضان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند

دیگر خبرها

  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم