Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@12:36:44 GMT

موسیقی متن فیلم دکتر نو ؛ مانتی نورمن

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۳۸۵۵

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 مجموعه فیلم‌های سینمایی «دکتر نو / Dr. No» به کارگردانی ترنس یانگ و نویسندگی ریچارد میبام، جاآنا هاروود بر اساس نوشته‌ای از ایان فلمینگ محصول سال 1962 است و اولین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند محسوب می‌شود. جیمز باند برای تحقیق درباره قتل یکی از مأموران سازمان جاسوسی انگلستان به جامائیکا فرستاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آنجا دخالتِ «دکتر نو»، مرد متنفذ و مأمور این منطقه، در این جریان و ارتباط او با سازمان تبهکاری بین‌المللی «اسپکتر» می‌شود. باند پس از جان به‌دربردن از چند سوءقصد با دختری به نام «هانی» آشنا می‌شود. آن دو، پس از منهدم کردن یکی از خودروهای زرهی دکتر نو، به دام می‌افتند، اما در پایان، پس از انهدام مقر فرماندهی دکتر نو و از پا درآوردن او، با هم از مهلکه می‌گریزند. شان کانری در نقش نخستین جیمز باند، جک لرد، ژوزف وایزمن، اورزولا اندرس، برنارد لی، آنتونی داوسون، جان کیتزمیلر، زنا مارشال، یونیس گیسون، لوئیز مکسول، پیتر بارتون، ریجینالد کارتر، ایوون شیما، مایکل موک، مارگوریت لوارس، دولورس کیتور، لوئیس بلازر و تیموتی میکسون در این فیلم مقابل دوربین تد مور بازی کردند. مانتی نورمن و جان بری موسیقی متن این فیلم را ساختند و پیتر آر. هانت این اثر را تدوین کرد. قطعه اصلی موسیقی متن این فیلم که توسط مانتی نورمن ساخته شده را بر روی تصاویری از این اثر می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا صندوق ETF فاسیولا دعای روز سیزدهم رمضان موزیک متن موسیقی فیلم جیمز باند دکتر نو ویدیو موزیک فیلم موسیقی فیلم موسیقی متن دکتر نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین حسین‌پور نویسنده و کارگردان و کانسپچوال آرتیست و آهنگساز ویدئو آرت «صورتگر» برنده جایزه بهترین آهنگساز از فستیوال جهانی «LA Sun Film Festival» لس‌آنجلس آمریکا در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ شد.

ویدیوآرت «صورتگر» به نویسندگی، کارگردانی و آهنگسازی رامین حسین‌پور همچنین برنده بهترین انیمشین متحرک از فستیوال روسیه، بهترین مستند کوتاه و فیلم تلفیقی-تجربی از فستیوال نوجرسی آمریکا، بهترین فیلمنامه مستند از فستیوال تاتنهام، نشان افتخار بهترین کارگردانی لندن و بهترین ویدیوی تلفیقی جشنواره هنری برلین شد.

ویدیوآرت «صورتگر» در فهرست IMDb جزو ۵۰ اثر برگزیده این سایت معتبر سینمایی در ژانر بهترین مستند کوتاه در سال ۲۰۲۳-۲۰۲۴ قرار گرفته است و رسانه‌های بین‌المللی، رامین حسین‌پور را به‌ عنوان هنرمندی دارای چندین استعداد معرفی کرده‌اند.

«صورتگر» سال ۱۴۰۰ با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده و آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک آن نیز بر عهده رامین حسین‌پور بوده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه معماری به‌عنوان طراح، مدرس، نویسنده و در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست شناخته شده و تقدیر شده در مجله معتبر و بین المللی « Euro Arthouse Cinema Day» آلمان است.

حسین‌پور سال ۹۴ با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.

دیگر عوامل ویدیوآرت «صورتگر» عبارتند از مدیر برنامه هنری: محمد نظری، تدوین: احسان واثقی، تیریدی آرتیست: حجت شعبانی، مدیر فیلمبرداری: علی احسانی، مجری دکوراسیون: مهدی حکمت، هلی‌شات: امید احمدزاده و رسول کیان‌پور، عکاس هنری: محمد حسامیان، بازیگران: فاضل مصلی‌نژاد و داود اسدالهی، اعضای تیم موسیقی: نیما نواپور، محمد نیک، مهرداد بلوچیان، فرشادعنایتی، انتشار بین المللی: بهروز طباطبائی، فرید رضائیان، مهندس مرجان فعال، انتشار داخلی: حمید نوریفام، مدیر روابط‌عمومی: نغمه دانش‌آشتیانی.

کد خبر 6094179 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • دومین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می‌شود
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد