Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:31:20 GMT

جهش تولید با حرکت بسیجی تحقق می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۳۹۳۱

جهش تولید با حرکت بسیجی تحقق می‌یابد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مطالبات اقتصادی رهبری با جدیت دنبال شود، گفت: جهش تولید با حرکت و فرهنگ بسیجی تحقق می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان سازمان بسیج سازندگی استان قزوین که به مناسبت سالروز آغاز تشکیل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد در راه خدا بسیار ارزشمند است اما خداوند تأکید دارد کسی که جهاد می‌کند، برای خودش منفعت دارد و خداوند نیازی به جهاد انسان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه موفقیت در عرصه‌های جهادی نیازمند توکل و توسل به خداست، تصریح کرد: این اصلی الهی است که اگر قدمی به سمت خداوند برداریم، درهای بسته باز می‌شود و راه‌های درست به ما نشان داده می‌شود و شهید شهریاری‌ها بخاطر بهره‌گیری از همین اصل، منشأ اثر شدند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: آن چیزی که امروز نیاز داریم، آشنایی عمیق با منابع عظیم قرآنی است و به هر میزانی که با این منابع آشنا شویم، شاهد برکات و موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های جهادی و خدمت‌رسانی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خلوص نیت را لازمه کار در عرصه‌های جهادی دانست و تأکید کرد: باید با نیتِ نصرت بندگان، دین خدا و منویات امام‌المسلمین وارد عرصه‌های جهادی شویم و قطعاً هر چه نیت‌ها خالص‌تر شود، موفقیت‌ها افزایش می‌یابد.

وی پیگیری شعار سؤال را یکی از رسالت‌های مهم بسیج سازندگی عنوان کرد و گفت: جهش تولید که رهبر فرزانه انقلاب آن را بسیار حکیمانه و دنباله مطالبات اقتصادی سالهای گذشته مطرح کردند، جز با حرکت بسیجی میسر نخواهد بود و ضروری است ایده‌های رهبری را به صورت جدی دنبال کنیم تا گره‌های کشور باز شود.

آیت‌الله عابدینی با بیان اینکه آرمان‌های رهبری با دستان بسیجیان پیش می‌رود، گفت: در طول انقلاب اسلامی هر جا کشور با مشکل مواجه شده است، دست بسیجیان به کمک کشور آمده و در سالهای اخیر در بحران زلزله، سیل و امروز در بیماری کرونا به خوبی این موضوع لمس شد و اقدامات بسیجیان موجب ارتقای روحیه مردم شد.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: زمان مبارزات انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس و دفاع از حرم این بسیجیان بودند که پای کار آمدند و کار انقلاب را به خوبی پیش بردند؛ در گذشته پدران بسیجی شما و امروز نیز شما عزیزان با جدیت پای کار هستید.

 وی تأکید کرد: لازم است نیت کارهای بسیجی و جهادی علاوه بر حل مشکلات مادی مردم و محرومان، ترویج و تبلیغ دین نیز باشد چرا که جامعه مهدوی با تحقق آرمان‌های دینی شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جهش تولید بسیج سازندگی قزوین آیت الله عابدینی عرصه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد