Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:46:40 GMT

بانک توسعه تعاون کرمان رتبه چهارم کشور را از آن خود کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۰۵۶

بانک توسعه تعاون کرمان رتبه چهارم کشور را از آن خود کرد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، نشست مشترک محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد بانک توسعه تعاون این استان برگزار شد و در ابتدا مدیر جدید بانک توسعه تعاون گزارشی از آخرین وضعیت عملکردی بانک ارائه داد و گفت: از مجموع منابعی که در بانک توسعه تعاون جذب می شود ۷۰ درصد برای مصارف بخش تعاون مصرف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد کافی زاده اظهار داشت: با توجه به عملکرد تقریبی سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی مجموع تسهیلات پرداختی در سال ۹۸ برای ۷۷ هزار پرونده تشکیل شده، ۸۰ درصد رشد نسبت به سال قبل از آن را دارد که پیش بینی می شود در سال آینده این موضوع ۱۰۰ درصد ارتقا یابد.
وی با قدردانی از حمایت‌های از نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در موضوعات ملی و استانی گفت: حمایت‌های کمیسیون اقتصادی مجلس از بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانک‌های مهم اقتصادی کشور بیانگر اهتمام کمیسیون در حمایت‌های ملی و منطقه ای از این بانک است.
وی گفت: حمایت در افزایش سرمایه، افزایش منابع مالی قابل جذب در استان و سایر موارد حکایت از حمایت‌های دکتر پورابراهیمی از بانک توسعه تعاون دارد.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با تقدیر از مجموعه فعالیت های بانک توسعه تعاون گفت: آمارهای ارائه شده نشان از روند رو به رشد این بانک است که نشان می دهد توانسته خدمات خوبی ارائه دهد.
پورابراهیمی افزود: درصد پایین مطالبات سوخت شده بانک نیز بیانگر مدیریت خوب در هدف گذاری دقیق برای تجهیز منابع برای طرح های اقتصادی است که طرحها اکثرا در حوزه ماموریتی خودشان عملیاتی شدند و کمترین میزان سوخت منابع هم اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه استان کرمان رتبه چهارم عملکردی بانک توسعه تعاون در بین بانک های کشور دارد که این نتیجه زحمات و تلاش های تیم مدیریتی قبلی نیز هست و از تلاش های اقای حکمتی نیا نیز تقدیر می کنیم.
پورابراهیمی گفت: برای هرگونه افزایش توانمندی بانک توسعه تعاون در استان آماده همکاری هستیم تا در بحث وام های بخش اقتصادی و هم وام های ضروری به مردم شاهد عملکرد بهتری باشیم.
وی بیان داشت: با توجه به پیشنهاد مطرح در شورای معادن استان و براساس مصوبات قانونی در برنامه ششم توسعه، قرار است بخشی از منابع شرکت های بزرگ برای اشتغال غیرمستقیم به شکل سپرده در حوزه فعالیت های نظام بانکی قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: جلساتی در ماه‌های پایانی سال گذشته با دبیرخانه شورای هماهنگی بانک‌ها صورت گرفته و در جلسات پیش رو مصوبات نهایی این پیشنهاد را نیز که ارائه کردیم، خواهیم گرفت تا شاهد اتفاقات مثبتی در افزایش میزان منابع برای بانکها و هم امکان ارائه خدمات بیشتر به ذینفعان باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان کرمان اشتغال کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی منابع مالی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است

محمدمهدی فداکار صبح پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در نود و هفتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با اشاره به سیاست انقباضی در حوزه بانکی عنوان کرد: اقتصاد کشور به بانک عادت کرده و ادامه این روند در حوزه سرمایه‌گذاری و تامین نقدینگی، چالش جدی به وجود می‌آورد و شرکت‌ها در کار معمول و سرمایه در گردش خود می‌مانند. 

وی در مورد حقوق معادن و بازگشت آن به استان‌ها گفت: حقوق معادن و بازگشت آن قانون دارد و لذا تغییر در محل خرج آن هم باید منبع و مرجع قانونی داشته باشد. 


استاندار کرمان به بانک‌های خصوصی و عدم مشارکت آنها در حوزه سرمایه‌گذاری نیز پرداخت و گفت: بانک‌های خصوصی در کل کشور مورد گلایه هستند و در استان هم هیچ کمکی نکردند؛ به غیر چند مورد سرمایه‌گذاری که داشتند، اما بعضی از آنها مفری برای فرار سرمایه شده‌اند. 


فداکار گفت: با ایجاد انگیزه، مبالغ زیادی از پول مردم در بانک‌های خصوصی گذاشته می‌شود، اما مشخص نیست پول در کجاست و به چالش تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • وابستگی اقتصاد به بانک‌ها چالش‌آفرین است
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد