Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@14:01:25 GMT

دستگیری ۳ قاچاقچی شیشه درتهران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۳۳۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۳ سوداگر مرگ در شرق تهران خبر داد و گفت: از محل سکونت این متهمان ۵۴ کیلو و ۱۲۴ گرم شیشه کشف شد. ناطقان: سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: با شکایت های مردمی و اطلاع از اینکه مردی با همکاری ۲ تن از همدستانش در شرق تهران، منزل مسکونی اش را پاتوق توزیع مواد مخدر کرده است تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان ضمن تهیه مقادیر زیادی شیشه از مرکز کشور و انتقال آن به تهران در حال توزیع و خرده فروشی مواد مخدر در مخفیگاهشان هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اینکه به محل سکونت متهمان تعدادی افراد مشکوک در رفت و آمد بودند، ادامه داد: با هماهنگی قضائی چهاردهم اردیبهشت ماه تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس برای دستگیری متهمان و بازرسی از آن مکان اعزام شدند.

وی ابراز داشت: با حضور ماموران ، متهم اصلی پرونده و ۲ تن از همدستانش که در حال بسته بندی شیشه ها در پک های مختلف بودند دستگیر و در بازرسی از این مکان ۵۴ کیلو و ۱۲۴ گرم شیشه کشف شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: هر ۳ سوداگر مرگ به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال و هر ۳ به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی هر ۳ متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.
منبع: تابناک برچسب ها: قاچاقچی ، ناطقان ، تهران ، شیشه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قاچاقچی ناطقان تهران شیشه پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم