Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:51:28 GMT

تهیه ۳۱۲۴ بسته معیشتی توسط جمعیت مردمی خدمت در بابل

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۴۳۲

تهیه ۳۱۲۴ بسته معیشتی توسط جمعیت مردمی خدمت در بابل

ایسنا/مازندران مسئول جمعیت مردمی خدمت در مصلی بابل از تهیه ۳۱۲۴ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ هزار تومان توسط "جمعیت مردمی خدمت" در این شهرستان خبر داد.

محمدحسین طبرستانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هیات یا فاطمه‌الزهرا و قرارگاه احمد متوسلیان تحت عنوان جمعیت مردمی خدمت در ۱۳ اسفند ۹۸ با برنامه‌ریزی که داشت، فعالیت مبارزه با کرونا را شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ابتدا ضدعفونی معابر عمومی را با ۹ هزار لیتر روزانه انجام دادیم، تصریح کرد: ۶۵ خیاط در ۱۹ روز کاری اقدام به تولید گان کرده و ۶۸ هزار دستکش تحویل بیمارستان‌های بابل شده است.

مسئول جمعیت مردمی خدمت در مصلی بابل با اشاره به اینکه ۲۳ هزار تولید ماسک داشتیم، گفت: روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ لیوان آبمیوه تولید و به بیمارستان‌ها، عوامل نیروی‌انتظامی، فعالین مبارزه با کرونا در شهرستان بابل تحویل می‌دادیم.

طبرستانی ادامه داد: ۲۵هزار لیتر مایع ضدعفونی تهیه شد و هیات مجازی ما هیات قوی بود که در این مدت فعالیت زیادی داشت.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که امروز وظیفه ما بوده در کنار مردم بودن است و نگاه ما فقط به امر رهبری و رضایت رهبری بود.

مسئول جمعیت مردمی خدمت در مصلی بابل افزود: در مبارزه با کرونا هر جای بابل که می‌دیدیم، سپاهی، بسیج و روحانیت در کنار مردم فعالیت داشتند.

طبرستانی تصریح کرد: بیش از ۷۰درصد از ۳۱۲۴ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان قرار است به خانواده‌های آسیب‌پذیر شهرستان بابل اهدا شود.

وی گفت: از این تعداد ۲۲۰ خانواری که بیماری خاص دارند، تعدادی به خانواده‌های زندانیان، ۳۰۰ خانوار آسیب‌پذیر به حاشیه‌نشینان تهران داده خواهد شد.

مسئول جمعیت مردمی خدمت در مصلی بابل یادآور شد:۶۵۰ سبد کالا نیز به حوزه‌های بسیج شهرستان از طریق سپاه بابل توزیع و تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسته معیشتی شهر بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم گفت: هم‌زمان ۱ نفر در ۲ نقطه از شهرستان سمیرم مفقود شدند.

محمدعلی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی با جمعیت هلال احمر شهرستان سمیرم مبنی بر مفقود شدن یک خانم ۵۵ ساله در ارتفاعات پشمکان سمیرم دو تیم به منطقه اعزام شد.

وی افزود: این خانم که در کیلومتر ۳۵ محور سمیرم به ونک در منطقه کهنولچه ارتفاعات پشمکان مفقود شده بود، بعد از ۳ ساعت تلاش توسط تیم کوهستان شعبه سمیرم و کلانتری شهر ونک پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمیرم تصریح کرد: همچنین یک پیرمرد ۷۰ ساله در کیلومتر ۴۵ محور سمیرم به دهاقان در روستای چشمه سرد گم شده بود که با همکاری شورا، مردم محلی و پایگاه امداد و نجات دولت قرین وی نیز سالم پیدا و تحویل خانواده داده‌شد.

وی از مردم خواست برای رفتن به ارتفاعات و کوهستان بدون تجهیزات و به تنهایی سفر نکنند و در صورت هر گونه اتفاقی با شماره تلفن ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 748861

دیگر خبرها

  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند