Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری، مسلم پرویزی اظهار داشت: بارش شدید تگرگ در ۲هفته گذشته موجب وارد شدن خسارت ۱۰۰ درصدی به سرشاخه و شکوفه‌های ۶۰۰ هکتار باغات میوه در بخش بیرگان صمصامی و خسارت ۳۰ تا ۷۰ درصدی در سایر بخش‌ها به باغات این منطقه شد.

به گفته وی، طبق گزارش کارشناسان جهادکشاورزی منطقه و شواهد موجود، تگرگ و سرمازدگی همه شکوفه‌های سردرختی درختان زردآلو، آلو و بادام باغات بخش صمصامی را نابود و به محصولات باغی سایر مناطق شهرستان خسارت سنگین وارد کرد،که بخش عمده باغات منطقه زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهادکشاورزی کوهرنگ ادامه داد: کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی از باغات خسارت‌دیده دیدن کردند و گزارشها و مستندات لازم را جهت ارائه به سازمان جهت اقدامات بعدی آماده کرده‌اند.              

به گزارش ایرنا،بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری با تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات زراعی،باغی، دامی، شیلات و عسل بیش از ۶۶ هزار بهره‌بردار دارد. 

شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.                                                                                                                                                                  

برچسب‌ها کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران اراضی کشاورزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران اراضی کشاورزی کوهرنگ چهارمحال وبختیاری بارش برف بارش باران اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر

بارش باران در درح سربیشه از دیروز آغاز شده که تا صبح امروز ۲۰ میلمتر در این منطقه باران بارید و ساعتی پیش نیز این منطقه شاهد بارش دانه‌های درشت تگرگ بود که به خودرو‌ها و مزارع کشاورزی آسیب وارد کرد.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • (عکس) تصاویری باورنکردنی از خسارت تگرگ در یک شهر
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری