Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ماموری که مسئول گشت و بازرسی در یک بزرگراه در این ایالت بود، روز سه‌شنبه در هنگام متوقف کردن خودروها متوجه یک راننده عجیب می‌شود.

مامور مربوطه ابتدا تصور می‌کند راننده یک فرد معلول است اما بعد از متوقف کردن خودرو متوجه می‌شود راننده یک پسر بچه ۵ ساله است.

پلیس بعد از گفتگو با این کودک دلیل رانندگی او را می‌پرسد که با پاسخ غیرمنتظره این پسربچه مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌طور که پلیس یوتا نقل می‌کند این کودک در پاسخ به مامو پلیس می‌گوید: «خانواده‌ام راضی نمی‌شوند یک خودروی لوکس بخرند، به همین خاطر با مادرم بحث کردم و ماشین را برداشتم تا به کالیفرنیا بروم و یک لامبورگینی بخرم.»

ریک مورگان، مامور پلیسی که این کودک را متوقف کرده می‌گوید او طبیعتا قد کوتاهی داشت و برای اینکه پایش به پدال برسد روی لبه صندلی نشسته بود.

این کودک که آدریان نام دارد سوئیچ خودروی خانوادگی را برداشته و تا زمان توقف حدود ۲ مایل رانندگی کرده بود.

آدریان در پاسخ به سوال پلیس می‌گوید: «به کالیفرنیا می‌روم، خواهرم آنجا زندگی می‌کند و می‌خواهم از کالیفرنیا یک لامبورگینی بخرم.»

آدریان بعد از اینکه از او پرسیده می‌شود «با کدام پول می‌خواهی این خودروی گران‌قیمت را بخری؟» کیف پول خود را به مامور نشان می‌دهد که در آن تنها ۳ دلار بوده است.

ماموران پلیس سپس با خانواده این کودک تماس می‌گیرند تا فرزند خود را تحویل بگیرند.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لامبورگینی کودک ایالت یوتای آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند