Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:40:15 GMT

کمک مومنانه؛ توزیع 3500 بسته معیشتی بین نیازمندان در جیرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۵۶۷

کمک مومنانه؛ توزیع 3500 بسته معیشتی بین نیازمندان در جیرفت

‍‍‍‍‍‍

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: مرحله اول رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه با توزیع 3 هزار و 500 بسته غذایی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، بهروز اظهار داشت: در راستای فرمایشات امام خامنه‌ای مبنی بر کمک‌های مومنانه به نیازمندان و فقرا، رزمایش مرحله اول با تعداد 3 هزار و 500 بسته غذایی با ارزش ۹۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان و فقرا که زندگی‌شان در اثر ویروس کرونا دچا آسیب شده، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه بسیج مقاومت شهرستان جیرفت عنوان داشت: پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰هزار بسته غذایی در سه مرحله در شهرستان جیرفت بین نیازمندان توزیع شود.

 

 

وی با ذکر این مطلب که ارزش ریالی هر بسته غذایی ۲۵میلیون ریال است، ادامه داد: افرادی که زیر پوشش هیچ نهادی نیستند از قبل توسط پایگاه‌ها و ائمه جمعه شناسایی شدند و درحال توزیع بسته‌ها بین آن‌ها هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد: این کمک‌ها توسط سپاه ،خیران، کمک‌های مردمی و ادارات شهرستان جمع‌آوری شده است.

عطا پوروزیری فرماندار شهرستان جیرفت اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه، شهرستان جیرفت هم مثل شهرستان‌های دیگر استان به‌صورت جدی وارد شد و نهایتا قرار بر این شد که توسط سپاه جیرفت افراد شناسایی شوند.

 

وی افزود: تمام  دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند تا رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان به نحو احسن انجام شود و همچنین تمام دهیاری‌های روستاها آمادگی لازم را در راستای طرح کمک‌های مومنانه دارند.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه مقام معظم رهبری رزمایش سپاه کمک های مومنانه شهرستان جیرفت بسته غذایی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد