Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی آزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در پی مدت ها کار اطلاعاتی و پلیسی کارگاه تولید دارو و قرص های غیر مجاز در یکی از محلات شهرستان مریوان کشف شد که در بررسی های اولیه مشخص شد تعدادی افراد سودجو با تهیه مواد اولیه اقدام به تولید غیرمجاز و غیربهداشتی قرص و داروهای نیروزا می کنند.

وی افزود: این کارگاه به حدی کامل و پیشرفته بود که از صفر تا ۱۰۰ کار در آن انجام و مواد تولیدی با ظاهری زیبا و فریبنده و با پلمب اصلی و جعل برچسب شرکت های معتبر به فروش می رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: پس از بازرسی کامل از این کارگاه ۱۲۸ هزار و ۹۲۵ عدد قرص تقلبی نیروزا و سه هزار و ۱۲۵ کیلو مواد نیروزا به صورت پودر خام و رنگ خوراکی تقلبی کشف شد.

سردار آزادی یادآور شد: در همین راستا شش دستگاه مخصوص بسته بندی و پلمب و مقادیر زیادی برچسب با مارک های مختلف خارجی و قوطی خالی آماده بسته بندی از محل کشف و پس از انجام امور اداری برای امحاء تحویل اداره شبکه بهداشت و درمان مریوان شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلام کشف شده را بیش از ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در همین راستا پرونده تشکیل و موضوع در دست بررسی است.

کشف ۶۷ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق

فرمانده انتظامی کردستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یک دستگاه خودروی حامل ۶۷ دستگاه گوشی هوشمند خارجی قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال در شهرستان بیجار اوقیف شد.

سردار آزادی اظهار داشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی شهرستان "بیجار" حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای ورودی شهر موفق به شناسایی خودروی حامل گوشی تلفن همراه قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مراجع قضائی و در بازرسی از خودروی مورد نظر ۶۷ دستگاه گوشی هوشمند خارجی قاچاق کشف شد، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر شده است و کارشناسان ارزش گوشی های کشف شده را بیش از پنج میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۲.۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کامیاران

فرمانده انتظامی کردستان در ادامه سخنان خود از کشف کالای قاچاق و دام فاقد مجوز در ایست و بازرسی شهید میرجلیلی کامیاران خبر داد و ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان کامیاران در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی شهید میرجلیلی موفق به شناسایی دو دستگاه کامیون حامل بار قاچاق شدند.

سردار آزادی یادآور شد: در همین راستا و با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از یکی از کامیون های مورد نظر ۳۵ رأس گوسفند و در کامیون دیگر شش دستگاه کولر گازی، یک هزار و ۸۱۰ متر پارچه و ۷۰۰ کیلوگرم زغال چوب فاقد مجوز کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری چهار نفر و معرفی آنان به مراجع ذیصلاح، بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کد خبر 4919315

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق کالا گوشی هوشمند ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان قزوین شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید میلیارد ریال کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد گودرزی در این رابطه گفت: در راستای صیانت از منابع آبی استان، براساس گزارشات مردمی و باحضور به موقع گروه‌های حفاظت و نظارت بر بهره برداری منابع آبی، ۵۲ دستگاه حفارغیر مجاز در سال ۱۴۰۲ پس از اخذ دستور قضایی در سطح استان توقیف شد و به پارکینگ شرکت آب منطقه ای منتقل گردیدند.

وی افزود: اکثر حفاریهای غیر مجاز بصورت شبانه و در محیط های سربسته صورت می گیرد و کشف و توقیف دستگاه‌های حفار در اکثر موارد بر اساس گزارشات مردمی امکان‌پذیر است.

معاون شرکت آب منطقه‌ای لرستان تاکید کرد : از هم استانی های عزیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این زمینه، در اسرع وقت مراتب رابه شرکت آب منطقه ای لرستان گزارش دهند و همیار همکاران ما در حفاظت از منابع آبی استان باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900190

دیگر خبرها

  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفار غیر مجاز در سال ۱۴۰۲