Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه گزارشی از روند اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع لازم از دریافت تاییدیه رسمی فیفا در این خصوص خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال مهدی محمد نبی با بیان این موضوع اظهار داشت: جدول زمان بندی پیشنهادی به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهای انتخاباتی همچنین برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در ٢٠ آیتم تهیه و در جلسه مورخ ٢٦ فروردین به تأیید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال رسید و در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقباً در تاریخ ٤ اردیبهشت فدراسیون جهانی فوتبال به صورت رسمی و مکتوب موافقت خود را در خصوص اجرای جدول زمان بندی طبق نقشه راه ارسال شده اعلام کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بر اساس تاییدیه فیفا و ای اف سی هیأت رئیسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتی خود ضمن فراهم نمودن مقدمات قانونی با برگزاری مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و نهایتاً برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اقدام خواهد کرد.

نبی در پایان گفت: کلیه اعضای محترم مجمع قطعاً در فرایند قانونی اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت و می‌بایست در این مسیر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام شود. تا کنون نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقرارت در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضا مجمع در مهلت مقرر و همچنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان بندی فرآیند قانونی را طی نموده و مواکدا فدراسیون پس از تصویب اساسنامه متعاقباً مجمع انتخاباتی را برگزار می‌نماید.

کد خبر 422545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی محمد نبی فدراسیون فوتبال اساس نامه فدراسیون فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون فوتبال جدول زمان بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و بلاروس دیدار دوستانه‌ای برابر هم برگزار خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سرویس رسانه‌ای فدراسیون فوتبال روسیه؛ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال روسیه برابر بلاروس روز 7 ژوئن (18 خرداد) در ورزشگاه دینامو مینسک برگزار خواهد شد.

این بازی در رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) لحاظ خواهد شد. تیم‌های ملی روسیه و بلاروس در رنکینگ فیفا به ترتیب رتبه‌های 35 و 97 را در اختیار دارند.

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

در فوریه 2022 فیفا و اتحادیه‌ فوتبال اروپا (یوفا) تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از شرکت در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین به‌طور نامحدود محروم کردند. در مجموع پس از شروع تحریم‌ها، تیم ملی روسیه 12 بازی دوستانه (پنج برد، شش تساوی، یک شکست) انجام داد. شاگردان والری کارپین در آخرین دیدار خود در ماه مارس در مسکو تیم ملی صربستان را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد