Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:15:48 GMT

رزمایش «کمک مؤمنانه» تا پایان ماه رمضان در کرمان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۴۸۵۲

رزمایش «کمک مؤمنانه» تا پایان ماه رمضان در کرمان ادامه دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان ;کرمان از آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی با توزیع 2 هزار بسته معیشتی در ریگان خبر داد و گفت: رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» تا پایان ماه مبارک رمضان در استان کرمان ادامه خواهد داشت.

سیاوش مسلمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک ، تعداد 2 هزار بسته معیشتی به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان ریگان در حال توزیع است و مرحله اول رزمایش با توزیع 300 بسته معیشتی در این شهرستان به همت ناحیه مقاومت سپاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: بعد از میلاد امام حسن مجتبی (ع) کمک مومنانه را در شهرستان ریگان خواهیم داشت که در این مرحله به همت بسیج  مستضعفین و سپاه ثارالله بیش از یک‌هزار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

 

مسلمی خاطرنشان کرد: رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» تا پایان ماه مبارک رمضان در استان کرمان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان اظهار کرد: بخشی از این رزمایش به همت بسیج و سپاه شهرستان و بخشی از آن به همت خیرین و نهاد نماز جمعه و دستگاه‌های اجرایی شهرستان اجرا می‌شود.

 

وی افزود: تاکنون مبلغ 180 میلیون ریال از خیرین، دستگاه‌های اجرایی و ستاد نماز جمعه در قالب طرح رزمایش مواسات جمع‌آوری شده که کمک‌ها بین افراد نیازمند و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیدند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/80014/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان رزمایش کرمان مقام معظم رهبری بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته بارانی برای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافرد، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی مناطق مرکزی و غربی ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار خفیف باران دور از انتظار نیست و در سایر مناطق، جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشینه بارش در نیمه‌غربی، برخی از مناطق شمال و ارتفاعات جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از مناطق محتمل است.

وی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان به‌ترتیب ۲۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای (۱-) سردترین و منوجان با دمای (۳۶) گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 748652

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است