Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کمیلی گفت: در پی شیوع ویروس کووید ۱۹ از افراد بی خانمان و کارتن خواب حاشیه شهر زابل تب سنجی انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کمیلی، جانشین بسیج جامعه پزشکی استان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به تداوم اقدامات در راستای پیشگیری از ویروس کرونا افزود: حضور در منازل بیماران مبتلا به کرونا و آموزش چهره به چهره در خصوص راه های پیشگیری از انتقال ویروس و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توزیع پک بهداشتی همچنان در اقصی نقاط روستاهای استان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تب سنجی و توزیع شیر کاکائو و کیک بین افراد بی خانمان و کارتن خواب حاشیه شهر زابل را یکی از برنامه های اجرا شده توسط کانون بسیج جامعه پزشکی این شهرستان دانست و ادامه داد: به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان های هامون و نیمروز در روستاهای کرمی، ادیمی،گلخانی و دهنوپیران اقدام به توزیع شیر، شیر کاکائو و ماسک رایگان در بین خانواده های نیازمند شده است.   این مقام مسئول بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی چادرهای عشایر اطراف کوه خواجه و محل استقرار قایق های صیادی در راستای اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا  به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون انجام شده، همچنین ۷۰۰برگ تراکت رزمایش کمک مومنانه درماه مبارک رمضان چاپ و در کلیه مراکز درمانی بیمارستانی، مطب ها، آزمایشگاه ها وداروخانهای سطح شهر نصب شده است.

جانشین بسیج جامعه پزشکی استان در ادامه به اقدامات انجام شده در راستای رزمایش کمک مومنانه پرداخت و گفت: در اجرای طرح تشدید و نظارت در ماه مبارک رمضان و همچنین پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، کارشناسان بهداشت و دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون از آشپزخانه و محل ارائه سرویس به کارکنان شرکت لوله گزاری فراسان (آبیاری دشت سیستان ) در روستای چلنگ بازدید و با استفاده از دستگاه های پرتابل دیجیتال میزان آلودگی میکروبی سطوح  را به کارکنان شرکت متذکر شدند.

وی اهدای قوطی محلول ضدعفونی کننده را یکی دیگر از اقدامات مهم برشمرد و ادامه داد: در راستای رزمایش همدلی کمک مومنانه به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته های معیشتی شامل برنج، روغن ،شکر، پودرلباسشویی درحاشیه شهرستان ها و روستاها در حال توزیع است.

کمیلی در پایان خاطر نشان کرد: واکسیناسیون کودکان عشایر منطقه کوه خواجه و آموزش در خصوص رعایت نکات بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی و توزیع تراکت آموزشی به منظور پیشگیری از بیماری کرونا توسط دفتربسیج جامعه پزشکی وتیم سیاری مبارزه بابیماری های شبکه بهداشت ودرمان شهرستان هامون اقدام موثر دیگر می باشد.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برابر با دستورالعمل ابلاغی از سوی کمیسیون مبارزه با کالای قاچاق، گشت مشترک بازرسان اتاق اصناف، سازمان غذا و دارو، اماکن و اداره صمت در شهرستان ورامین برگزار شد.

سرپرست اتاق اصناف ورامین افزود: طی این بازرسی‌ها، ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق از سه واحد توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط و هر سه واحد صنفی با دستور مقام محترم قضائی پلمب شد.

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر توزیع کالاهای سلامت محور اظهار کرد: گشت مشترک به منظور کنترل و پایش لوازم آرایشی و بهداشتی، حفظ سلامت مصرف کننده، جلوگیری از عرضه محصولات غیر مجاز، و همچنین پیشگیری از قاچاق محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت مستمر در شهرستان ورامین ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: با توجه به اطلاع رسانی لازم به کسبه بازار، خاصه صنوف توزیع کننده لوازم آرایشی و بهداشتی مبنی بر داشتن برچسب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، چنانچه کالای بدون برچسب مشاهده شود بازرسان اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های نظارتی پس از کشف تخلف، موارد را تشکیل پرونده و برابر مقررات و قانون در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088721

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان