Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:00:43 GMT

بازار کار عالی نصب ضبط و باند و دزدگیر خودرو

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۵۱۰۵

بازار کار عالی نصب ضبط و باند و دزدگیر خودرو

امروزه خودرو به یکی از مهم‌ترین وسایل زندگی در قرن 21 ام تبدیل شده به‌طوری که کمتر خانواده‌ای را می‌توان دید که خودرو نداشته باشد و یا حتی بعضی از خانواده‌ها بیش از یک خودرو دارند. 

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فنی برق، افزایش تعداد خودروها در کشور نشان از رونق بازار کار مشاغل مرتبط با خودرو می‌دهد. نصب ضبط و باند، همچنین نصب دزدگیر خودرو از جمله مشاغل مرتبط با خودرو است که از بازار کار خوبی برخوردار بوده و متخصصان آن درآمد بالایی در ماه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به بررسی بازار کار و درآمد این مشاغل خواهیم پرداخت.

بررسی بازار کار نصب ضبط و باند خودرو

نصب ضبط و باند خودرو از جمله مشاغلی است که امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خودرو و تعداد خودروها در کشور از بازار کار خوبی برخوردار است. همان‌طور که می دانید بسیاری از خودروهای تولید داخل هنگام تحویل از کارخانه ضبط و باندی معمولی داشته و کیفیت صدا خوبی ندارد. از آنجایی بیشتر رانندگان خودروها جوانان هستند و این گروه از افراد علاقه مند به نصب سیستم صوتی حرفه ای بر روی ماشین هستند، می توان نتیجه‌گیری کرد که بازار کار نصب ضبط و باند خوب بوده و متخصصان این شغل از درآمد خوبی برخوردار می‌باشند.

چگونه در شغل نصب سیستم صوتی خودرو موفق شویم؟

شاید مهمترین عامل برای موفقیت در بازار کار نصب سیستم صوتی خودرو داشتن تخصص ومهارت باشد و لازمه دست یافتن به این مهارت شرکت در دوره های آموزش نصب ضبط و باند خودرو در آموزشگاهی معتبر است.

زیرا در این آموزشگاه‌ها به صورت تخصصی کلیه مباحث و نکات مربوط به نصب ضبط و باند بر روی انواع خودرو آموزش داده می‌شود. همچنین شرایطی برای شما فراهم می‌شود تا به صورت عملی کلیه مباحث آموزشی را تمرین کرده و بدین ترتیب آماده ورود به بازار کار این شغل شوید.

علاوه بر مهارت و تخصص عوامل دیگری نظیر کیفیت ارائه خدمات، مشتری مداری، قیمت مناسب و رقابتی، تبلیغات مناسب و پرقدرت و غیره برای موفقیت در این شغل تاثیر گذار هستند. توصیه می‌کنیم پیش از ورود به این شغل مهارت‌های لازم را از طریق شرکت در دوره‌های نصب ضبط و باند به دست آورید، سپس با تبلیغات مناسب و پرقدرت در شبکه‌های اجتماعی، تبلغات بنری و تراکتی و غیره کسب و کار خود را به مشتریان معرفی کنید. هنگام کار نیز به کیفیت اهمیت داده و کاری عالی و بدون عیب و نقض به مشتری تحویل دهید، همچنین با مشتریان روابطی صحیح داشته و خوش قول باشید و در زمان مقرر ضبط و باند را بر روی خودرو نصب کرده و به تحویل دهید. توصیه می‌کنیم قیمت های رقابتی برای خدمات خود به مشتری اعلام کنید، با این کار به خصوص در ماه های اولیه فعالیت مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد. دقت داشته باشید رضایت مشتری در موفقیت کسب و کار بسیار حائز اهمیت است تلاش کنید که مشتری را به مشتری وفادار تبدیل کنید.

معرفی بازار کار نصب دزدگیر خودرو

از دیگر مشاغل مرتبط با خودرو که با توجه به افزایش تعداد خودروها در کشور از بازار کار خوبی برخوردار است، شغل نصب دزدگیر خودرو می باشد. در دنیای امروز با توجه به افزایش قیمت خودرو ، حفظ امنیت خودرو و نصب دزدگیر بر روی خودرو اهمیت بسیاری داشته و این نشان از افزایش تقاضا برای نصب دزدگیر ماشین و بازار کار خوب این شغل می دهد.

چگونه وارد بازار کار نصب دزدگیر خودرو شویم؟

شاید بتوان گفت مهم‌ترین شرط برای ورود به بازار کار نصب دزدگیر خودرو کسب تخصص و مهارت‌های لازم برای نصب دزدگیر بر روی ماشین است. روش‌های گوناگونی برای کسب این دانش و مهارت وجود دارد شما می‌توانید برای مدتی نزد یک استاد نصب دزدگیر خودرو کار کرده و مهارت‌های لازم برای موفقیت در این شغل را یاد بگیرید. در این روش شما می‌بایست مدت زمانی طولانی را نزد استادی ماهر سپری کنید. روش دیگر برای یادگیری مهارت های این شغل شرکت در دوره های نصب دزدگیر خودرو در آموزشگاهی معتبر و پرداخت هزینه ای اندک است. در این دوره ها صفر تا صد مباحث مربوط به نصب دزدگیر خودرو به شما آموزش داده می‌شود.

توصیه می‌کنیم برای یادگیری مهارت های لازم این شغل در دوره های آموزش نصب دزدگیر خودرو آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید. این آموزشگاه زیر نظر سازمان فنی حرفهای دوره نصب دزدگیر ماشین را برگزار کرده و از طریق آموزش عملی در کارگاه های مجهز و زیر نظر اساتید حرفه ای تمامی مباحث طریقه نصب دزدگیر بر روی انواع ماشین را به شما آموزش می دهد. در پایان دوره نیز مدرک رسمی فنی حرفه ای در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

پس از کسب مهارت‌های لازم این شغل می‌توانید برای نمایشگاه‌های ماشین، نمایندگیهای خودرو و دیگر کسب و کارهای مربوط به نصب دزدگیر خودرو مشغول به کار شوید. همچنین می‌توانید به صورت شخصی مغازه‌ای در رابطه با نصب دزدگیر تاسیس کرده و کسب درآمد کنید. در کنار موارد ذکر شده می‌توانید در سایت‌هایی مانند دیوار یا شیپور آگهی رایگان دهید یا در سایت‌هایی مانند آچاره و استادکار ثبت نام کرده و به جذب مشتری و درآمدزایی بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های آموزشی آموزشگاه فنون برق و بهره مندی ازتخفیف های ویژه به سایت این آموزشگاه به آدرس www.fonoonbargh.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ حاصل نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فنون برق دزدگیر خودرو باند خودرو مهارت های لازم خوبی برخوردار بازار کار نصب بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، خصوصاً در سایپا به‌جز وانت زامیاد، تغییر چندانی نکرده و به‌نوعی می‌توان گفت ترمز بازار کشیده شده است.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، باز هم مانند روزهای گذشته باثبات گزارش می‌شود. البته محصولات ایران‌خودرو و بهمن‌موتور در اغلب موارد، کاهش محدودی پیدا کرده‌اند اما خودروهای گروه سایپا، غالباً تغییری ندارند.

روز گذشته نرخ دلار آزاد، چندمین روز باثبات خود را سپری کرد و در نتیجه این موضوع باعث ثبات و رکود بیشتر بازار خودرو می‌شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، بازار خودرو از ابتدای روز جاری تغییر چندانی پیدا نکرده است.

قیمت خودروهای داخلی

همان‌طور که اشاره شد، قیمت خودروهای داخلی، به غیر از محصولات ایران‌خودرو، باثبات گزارش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده و با همان نرخ ۴۳۲ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای امروز ۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۷۴۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو پارس ELX سفارشی سدان محبوب ایران‌خودرو است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و با ۷۳۳ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک رکورددار افت قیمت در روز جاری به شمار می‌رود. این خودرو از صبح امروز ۳۲ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۲۳ میلیون تومان رسیده است.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز اکثراً به غیر از محصولات مدیران‌خودرو و بهمن‌موتور، نوسان چندانی ندارد.

ام‌وی‌ام X۲۲ پرو دستی کراس‌اوور اقتصادی مدیران‌خودرو است که از ابتدای امروز هفت میلیون تومان ارزان‌تر شده و با ۹۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ریسپکت بهمن‌موتور یکی از سدان‌های مونتاژی این شرکت به شمار می‌رود که افت ۳۵ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته دارد و با یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دیگنیتی پرایم یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن‌موتور محسوب می‌شود. این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

تیگو ۸ پرو هیبرید کراس‌اوور جدیدالورود مدیران‌خودرو نیز ۳۵ میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت سه میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان رسیده است.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به اینکه فردا تنها روز کاری بازار در هفته جاری است، احتمال نوسان عجیب‌وغریب در بازار خودرو بسیار پایین گزارش می‌شود. البته نرخ ارز در بازار آزاد نیز افت‌وخیز چندانی ندارد و همین موضوع رکود بازار را بیشتر می‌کند.

منبع:تجارت‌نیوز

دیگر خبرها

  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه