Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهران امینی فرد با اشاره به این که رعایت فاصله اجتماعی برای مقابله با کرونا ضروری است؛ گفت: شهروندان در صورت حضور در بیرون از خانه حتما از ماسک و دستکش استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد مهران امینی فرد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی، تاکنون تعداد موارد مثبت قطعی به کرونا در منطقه بلوچستان به ۸۵ نفر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با کاهش محدودیت های از قبل اعمال شده طی چند روز گذشته و عدم توجه شهروندان به هشدارهای بهداشتی، افزایش قابل توجه و نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا در این منطقه را شاهد می باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: تا حد امکان شهروندان گرامی از حضور در اماکن پرتجمع خودداری کرده و در صورت حضور اضطراری جهت تامین مایحتاج ضمن رعایت فاصله فیزیکی، حتما از ماسک و دستکش استفاده و پروتکل خرید را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه، عدم شرکت در تجمعات، به حداقل رساندن دیدارهای خانوادگی، اداری و مذهبی به عنوان بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می شود.

امینی فرد عنوان کرد: ویروس کرونا به شدت در حال پیشروی است و هر گونه سهل انگاری و رفتار غیر مسئولانه باعث ابتلا چندین نفر خواهد شد.

وی را اشاره به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با توجه به فرهنگ شهرستان ایرانشهر، به حداقل رساندن تجمعات خانوادگی و مذهبی می تواند نقش مهمی در قطع زنجیره انتقال کرونا داشته باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با تمام توان و تجهیزات موجود جهت حفظ و ارتقا سلامت شهروندان تلاش می کند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اتنتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه‌ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه‌ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی‌تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روز‌های گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • توسعه زیرساختها و توجه به تکنولوژیهای نوین در آموزش پزشکی
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد