Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اژدر با اشاره به برگزاری مسابقات حدیث زیر ۱۵ سال در ستاد آجا از استقبال بی نظر خانواده های ارتش از این مسابقات خبر داد.

سرهنگ «رضا اژدر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگراری شبستان در مورد اولین جشنواره حدیث فرزندان زیر 15 سال کارکنان ستاد ارتش و یگان های تابع این ستاد گفت: مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امسال با رویکرد توجه به تربیت دینی فرزندان و توسعه تعالیم و سبک و سیره ائمه معصومین (ع) اقدام به برگزاری اولین جشنواره حدیث ویژه فرزندان زیر 15 سال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا افزود: برگزاری این جشنواره امسال دهمین سال را تجربه می کند و از سال گذشته بر روی برگزاری مسابقات زیر 15 سال متمرکز شدیم.

 

وی گفت: با توجه به کارشناسی های گسترده انجام شده این مسابقات امسال در چهار مقطع تحصیلی مهد و پیش دبستانی، اول و دوم، سوم تا ششم و ششم تا نهم در سطح کل ارتش برگزار شده است.

 

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و پروتکل های بهداشتی برای مبارزه با این بیماری اظهار کرد: با توجه به این موضوع برای برگزاری این جشنواره رویکرد فضای مجازی را در نظر گرفتیم و شاهد استقبال بی نظیر از سوی خانواده های ارتش هستیم.

 

وی افزود: برای هر مقطع تحصیلی احادیث گلچین و منتخب شده به صورت کتابچه منتشر شد و با چاپ بسیار جذاب و بی نظیر در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. شرکت کنندگان احادیثی را مربوط به مقطع سنی خودشان بود، قرائت کرده و فیلم کوتاه آن را در قالب بستر فضای برای ما ارسال کردند. قریب به هزار و 700 فیلم کوتاه در این بخش برای ما ارسال شده است.

 

وی افزود: از تمامی عزیزانی که در این پویش معنوی شرکت کردند با لوح و هدیه تقدیر می شود. مراسم امروز به صورت نمادین تعدادی از منتخبین در مراسم حضور می یابند که به اتفاق والدین هدایا و لوح خود را از مسئولان عقیدتی سیاسی دریافت می کنند.

 

وی افزود: این مسابقات با حضور قریب به 500 شرکت کننده برگزار شد. مراسم امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی در مورد شرایط انتخاب برگزیدگان اظهار کرد: حفظ تمامی احادیث مربوط به مقطع تحصیلی و ارسال فیلم کوتاه آن در مدت زمان برگزاری جشنواره ملاک انتخاب برگزیدگان است.

 

سرهنگ اژدر تصریح کرد: در مقطع مهد و پیش دبستانی 14 حدیث، مقطع اول و دوم دبستان 20 حدیث، سوم تا ششم 30 حدیث و ششم تا نهم 40 حدیث برای حضور در این مسابقات پیش بینی شده است که در نهایت از هر مقطع تحصیلی شش نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند. این مسابقات به صورت یک مرحله ای برگزار شد و اولین دوره برای کودکان و نوجوانان زیر 15 سال است و امیدواریم شاهد برگزاری آن در سال های بعد باشیم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: زیر ۱۵ سال مسابقات حدیث ارتش مقطع تحصیلی زیر 15 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران