Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-30@21:30:55 GMT

کاهش ۲۰ درصدی قیمت ام‌باپه و نیمار به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۵۸۲۰

کاهش ۲۰ درصدی قیمت ام‌باپه و نیمار به خاطر کرونا



قیمت دو ستاره گران‌قیمت پاری سن ژرمن به خاطر ویروس کرونا بیش‌تر از ۲۰ درصد پایین آمده است که این خبر خوبی برای بارسلونا و رئال مادرید است که مشتری جدی این دو بازیکن هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، موسسه انگلیسی KPMG که مربوط به تحلیل مالی در فوتبال است اعلام کرد که قیمت ام‌باپه و نیمار به خاطر ویروس کرونا بیش از ۲۰ درصد در بازار نقل و انتقالات پایین خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری اروپا پرس به نقل از این موسسه نوشت: بدون شک ویروس کرونا روی قیمت بازیکنان در بازار نقل و انتقالات تاثیر خواهد گذاشت و باعث می‌شود تا بازیکنان با رقم‌های پایین‌تری در معرض خرید و فروش قرار گیرند.

طبق اعلام این موسسه رقم فروش ام‌باپه تا قبل از شیوع ویروس کرونا ۲۲۵ میلیون یورو بود اما الان ۲۱ و نیم درصد پایین آمده است و رئال مادرید که جدی‌ترین مشتری او به شمار می‌آید می‌تواند تنها با پرداخت ۱۷۷ میلیون یورو این بازیکن را جذب کند.

ام‌باپه در سال ۲۰۱۷ با ۱۸۰ میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست و در حال از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان فوتبال اروپا است.

اما رقم نیمار هم که این روزها خبرهای زیادی درباره بازگشت او به بارسلونا به گوش می‌رسد به خاطر ویروس کرونا پایین‌تر از ام‌باپه شده است تا جایی که بارسلونا می‌تواند تنها با پرداخت ۱۳۷ میلیون یورو این بازیکن برزیلی را به نوکمپ برگرداند این درحالی است که در تابستان قبل پاری سن ژرمن رقمی به مراتب بالاتر از این را برای فروش نیمار به آبی اناری‌ها می‌خواست.

نیمار در فصل ۲۰۱۷ با ۲۲۲ میلیون یورو بارسلونا را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد اما در این تیم نتوانسته که انتظارات را برآورده کند و به نظر می‌رسد که دوست دارد به نوکمپ برگردد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت دلار، یورو و درهم توسط مرکز مبادله ارز و طلا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار، یورو و درهم در بازار مبادله ارز و طلای ایران به شرح زیر است:

کد خبر 748284

دیگر خبرها

  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • مراقب باشید؛ این داروها و خوراکی‌ها پلاکت خون را کاهش می‌دهند