Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد با تاکید لزوم بر حفظ جایگاه مقام قرآن در بین کارکنان و خانواده ها، خاطر نشان کرد: بحمدالله فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش با فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی بسیار مانوس بوده و ایمان، تعهد و ولایت‌مداری از شاخصه‌های اصلی آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین مظفری نژاد با اشاره به وجود ۲۱ دارالتحفیظ فعال در کل مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش، گفت: تا امروز ۹۹۷ حافظ قرآن در سطح کارکنان پایور، خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان در نیروی دریایی مشغول فعالیت هستند که بر اساس برنامه‌ریزی و چشم انداز تعریف شده در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله) مبنی بر «تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور» و سهم این نیروی ولایی از این رهنمود ان‌شاءالله بر این تعداد افزوده خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه آموزش تلفنی و مجازی قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم بصورت مداوم در حال انجام است افزود: برگزاری پویش‌های مختلفی در فضای مجازی از جمله پویش ختم صلوات، نماز جماعت خانگی، انس با نهج البلاغه، محفل انس و ختم قرآن خانگی از دیگر فعالیت‌های قرآنی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام مظفری نژاد با شاره به اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، نیروی دریایی ارتش با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در کیله مناطق و پایگاه‌های این نیرو به تولید و توزیع ۱۴۶ هزار و دویست ماسک در بین اقشار مردم پرداخت، گفت: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در خصوص «رزمایش همدلی و کمک مومنانه» بین اقشار آسیب دیده و کم درآمد، ۷۵۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی با کمک کلیه کارکنان و خانواده‌های آن‌ها تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران رمضان 99 رهبر انقلاب ویروس کرونا نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن آذربایجان غربی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان