Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران، معاونت صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات و مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی، حسن اسحاقی امروز چهارشنبه به عنوان مدیر کل شیلات مازندران معرفی و کار خود را آغاز کرد. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در آیین معارفه مدیر کل جدید شیلات مازندران  بخش شیلات را یکی از ظرفیت های مهم  استان مازندران دانست و گفت:  برای توسعه همه جانبه استان باید به این بخش توجه بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه چهار پایانه صادراتی صیفی جات، برنج، شیلات و گل و گیاه  برای استان تعریف شده است، افزود: در سال 99 تاکید ما بر افتتاح و بهره برداری هرچه سریعتر  پایانه صادراتی آبزیان شیلاتی و ماهیان استان است . 

حسن خیریانپور گفت: با توجه به فعال سازی دیپلماسی اقتصادی، این پایانه صادراتی محصولات شیلاتی می تواند تحرک مناسبی را در این بخش ایجاد کند.

وی اظهار داشت: پرورش ماهیان خاویاری، ساخت پایانه صادراتی خاویار، افزایش توان تولید خوراک آبزیان، بسته بندی و فرآوری محصولات شیلاتی، پرورش ماهی در قفس های دریایی و آب بندان ها و نیز تولید محصولات صادرات محور از جمله برنامه های کاری شیلات مازندران است.

خیریانپور ظرفیت تولید شیلات مازندران در سال 98 را ،106 هزار تن  اعلام کرد و  گفت: برنامه ی ما برای سال جهش تولید این است که این ظرفیت را به 120 هزارتن در سال افزایش دهیم. 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه ما باید از ظرفیت های موجود برای صنایع تبدیلی استفاده کنیم، عنوان کرد: فرآوری و صنایع تبدیلی مرتبط به شیلات از نیاز های مهم استان است تا ارزش افزوده بیشتری برای این محصولات ایجاد کنیم.

با حضور سید پرویز محبی نوذر سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی از زحمات ولی الله محمدزاده در زمان مسئولیت شیلات مازندران تجلیل و حسن اسحاقی به عنوان مدیر کل شیلات استان مازندران معرفی شد.

ریاست اداره شیلات بابلسر و فریدون‌کنار، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی هماهنگی نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، مدیر سرمایه‌گذاری و جذب منابع آزاد منطقه آزاد ارس، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران از سوابق مدیرکل جدید شیلات مازندران است. 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حسن اسحاقی به عنوان مدیر کل جدید شیلات مازندران معرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری پایانه صادراتی شیلات مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان

هم‌زمان با برگزاری یادواره ۶ شهید دانشجو معلم پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان که باحضور سردار علیپور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان واقع در سالن آمفی تئاتر امور پردیس‌های علامه طباطبایی لرستان برگزار شد، مراسم تودیع و معارفه تعدادی از عوامل این دانشگاه انجام شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین گراوند مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه امور پردیس‌ها، احمد حقی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان، دکتر رسول فرج‌الهی معاونت هماهنگی این دانشگاه و دیگر روئسای اداره و واحدهای تابع برگزار شد؛ آقای مجتبی رضائیان به سمت رئیس اداره نظارت ارزیابی عملکرد امور پردیس‌های لرستان منصوب و از زحمات دکتر کریم جوزایی که در این مسئولیت فعالیت داشته اند تقدیر شد.

در ادامه آقای پرویز وفایی پور به‌عنوان مسئول دبیرخانه هیئت امنا و مجمع خیرین امور پردیس های لرستان، آقای حجت سالارنژاد به عنوان مسئول دفتر و روابط عمومی امور پردیس ها و آقای یاسر بسطامی به عنوان مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان لرستان منصوب شدند.

در این مراسم که بعد از تجدید میثاق با شهدا و ادای احترام به شهید گمنام دفن شده در دانشگاه برگزار شد، مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کلیه پرسنل مجموعه پردیس ها بر ضرورت نگاه تحول گرا، حفظ انسجام و تلاش روز افزون جمیع همکاران اشاره نمود و رمز موفقیت و توفیقات روز افزون مجموعه را مبتنی بر توکل بخدا یگانه و استعانت گرفتن از شهدا دانست.

در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین گراوند نیز بر ضرورت وحدت رویه و همت بیش از پیش همکاران مجموعه پردیس ها و استعانت گرفتن از ائمه معصومین و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پرداختند.یاسر بسطامی مش

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بررسی عملکرد شرکت‌های دولتی با جدیت ادامه می‌یابد
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه