Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نامه حناچی جهت تسریع در بازسازی میدان حسن آباد، گفت: شورای شهر پیگیر بازسازی و آغاز کاربری جدید این میدان قجری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت، اظهار داشت: معتقدم که در این زمینه باید نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا را مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاد وضعیت مبتلایان به کرونا را رصد می‌کند و اگر شرایط به صورتی باشد که رفت و آمد با حمل و نقل عمومی خطری برای سلامت مردم ایجاد نکند، طرح ترافیک می‌تواند دوباره اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه لغو طرح ترافیک در شرایط کنونی مناسب بوده است،‌گفت: اگر شیوع کرونا همچنان ادامه داشته باشد، بهتر است طرح ترافیک اجرایی نشود و لغو بماند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برخی از همکاران ما در شورای شهر اعلام کرده‌اند که می‌توان طرح را اجرایی کرد و تنها برای بخشی از جامعه استفاده از آن را رایگان گذاشت. تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و کادر درمان از جمله کسانی هستند که پیشنهاد شده در صورت اجرای طرح بتوانند بدون پرداخت عوارض به محدوده وارد شوند.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: به نظرم در صورتی که بستر استفاده از حمل و نقل عمومی برای تعداد بیشتر مسافران فراهم نباشد، اجرای طرح ترافیک به صلاح نیست.

وی گفت: البته در حال حاضر با لغو طرح ترافیک بار ترافیکی در پایتخت به شدت افزایش یافته و مردم از این موضوع هم گلایه‌مند هستند. همچنین روزانه تعداد زیادی از اتوبوس‌های شرکت واحد هم در این ترافیک گرفتار شده و این موضوع به مشکلات افزوده شده است.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: تنها در صورت فراهم شدن بستر استفاده بیشتر مسافران از مترو و کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا اجرای مجدد طرح ترافیک مشکل  نخواهد داشت.

وی همچنین درباره تاخیر در ساخت و بازسازی میدان حسن آباد که سال گذشته به دلیل حادثه حریق دچار آسیب شد، گفت: شورای شهر پیگیر بازسازی و آغاز کاربری جدید این میدان است و پیروز حناچی، شهردار تهران هم نامه‌ای برای بازسازی سریع این میدان به مسوولان مربوطه ارسال کرده است.

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد بازسازی میدان و کاربری جدید آن در حوزه فرهنگی باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طرح ترافیک در پایتخت عضو شورای شهر تهران بازسازی میدان طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،علی نژاد فرماندار خوی در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از ۱ هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود 
وی افزود: کار‌های زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است 
فرماندار خوی افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود