Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@16:40:12 GMT

شهرداری همدان درمانگاه تخصصی ایجاد می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۶۳۵۶

شهرداری همدان درمانگاه تخصصی ایجاد می‌کند

مهران حاجیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این درمانگاه در راستای رفاه کارکنان شهرداری همدان با همکاری علوم پزشکی همدان ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: ساختمان این درمانگاه واقع در میدان شاهد همدان آماده تجهیز و راه اندازی است.

حاجیان با استقبال از مشارکت بخش خصوصی در راه اندازی این درمانگاه تخصصی گفت: بخش خصوصی می تواند در راه اندازی این مرکز درمانی با شهرداری مشارکت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امور درمانی کارکنان شهرداری یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری است و با ایجاد این درمانگاه می توانند به صورت رایگان از خدمات لازم بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری همدان یادآور شد: کارکنان شهرداری و خانواده آنها جمعیتی افزون بر ۱۰ هزار تن را تشکیل می دهند و ایجاد درمانگاه تخصصی ویژه این قشر ضروری بود.

وی افزود: در راستای ایجاد درمانگاه تخصصی مدیریت شهری حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر همدان پیگیری و حمایت لازم را داشته اند.

حاجیان اظهار داشت: این درمانگاه تابستان امسال با تجهیز و اخذ مجوزهای لازم شروع به کار می کند.

برچسب‌ها شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان درمانگاه همدان حمیدرضا حاجی ‌بابایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان درمانگاه همدان حمیدرضا حاجی بابایی شهرداری همدان شورای اسلامی شهر همدان درمانگاه همدان حمیدرضا حاجی بابایی درمانگاه تخصصی شهرداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک