Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق تیم‌ملی کشتی گفت: اقدامات خیرخواهانه مردم در کمک به یکدیگر را نباید نادیده گرفت، چنانچه در بحران شیوع ویروس کرونا نیز خوش درخشیدند به طوری که می‌توان گفت مردم بجای دولت پای کار آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان لشکری در گفت‌وگو با  صبح‌قزوین؛ با اشاره به میهمان‌نوازی و بزرگ منشی مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ایثار و گذشت را زمانی دیدم که به همراه دوستانم به سیستان و بلوچستان سفر کرده‌ بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم استان سیستان و بلوچستان که ما را به خانه‌ی خود دعوت کرده بودند برای تهیه‌ی غذا، وسایل خانه‌ی خود را فروخته و با پول آن گوسفندی خریده بودند تا از گوشت آن برای ما غذا طبخ کنند.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی اذعان کرد: استقبال گرم و کار آن مرد در آن روز با توجه به مشکلاتی که برای آن منطقه به وجود آمده بود، همه‌ی ما را تحت تاثیر قرار داد.

وی درباره اجرای رزمایش کمک مومنانه و طرح مواسات ابراز کرد: اگر بخواهم مواسات را معنا کنم از حضرت علی(ع) که ارادت خاصی به ایشان دارم یاد می‌کنم؛ چراکه آن امام بزرگوار نمونه‌ی بارز بخشش بودند آن هم زمانی که غذای ایشان خرما بود.

این ورزشکار قزوینی درباره‌ی فعالیت خود در موسسه‌ی کمک به محرومان گفت: موسسه خادمین علی ابن ابی طالب(ع) برای کمک به محرومین سراسر کشور هر هفته و یا هر ماه در یک استان برای کمک به مردم حاضر می‌شود و خادمین این موسسه که همگی از ورزشکاران ایرانی هستند از هیچ تلاشی برای کمک به مردم کوتاهی نمی‌کنند.

با خدمت به مردم می‌توان پهلوان و قهرمان شد

وی تصریح کرد: اقدامات خیرخواهانه مردم در کمک به یکدیگر را نباید نادیده گرفت، چنانچه در بحران شیوع ویروس کرونا نیز خوش درخشیدند به طوری که می‌توان گفت مردم بجای دولت پای کار آمدند.

لشکری ادامه داد: حال که همه آحاد مردم به صورت داوطلبانه برای دستگیری از نیازمندان پای کار هستند، لازم است قهرمانان، پهلوانان و افراد معروف نیز که اعتبار خود را به لطف خدا و مردم به دست آوردند در کنار مردم قرار بگیرند.

این قهرمان کشتی بیان کرد: وقتی مردم قهرمانان کشور را می‌شناسند ناخودآگاه آنها به عنوان الگو مطرح می‌شوند، پس لازم است به نسبت جایگاهی که توسط مردم به دست می‌آوردند قدرشناس باشند.

وی تصریح کرد: اگر چه الگوی خوب بودن در حرف ساده و در عمل دشوار است، اما لازم است روحیه‌ی پهلوانی و جوانمردی به مردم نشان داده شود و هر فردی می‌تواند با خدمت به دیگران پهلوان و قهرمان باشد.

لشکری درباره‌ی فعالیت‌های خود در عرصه‌ی کمک به مردم عنوان کرد: زمانی که می‌توانستم به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی مشغول فعالیت شوم جایگاه خود را رها کرده و به شهر خود بازگشتم و سالن ورزشی مخروبه و قدیمی استان را به کمک دستگاه‌های مربوطه و خیرین بازسازی کرده و مشغول فعالیت شدم.

این مدال‌آور عرصه‌ی کشتی تصریح کرد: آموزش به ۵۰۰ الی ۶۰۰ ورزشکار رشته‌ی کشتی فعالیتی است که من با افتخار از آن یاد می‌کنم و به افراد مستضعف با استعدادی که زمینه‌ی قهرمان شدن را دارند و یا علاقمند به این رشته‌ی ورزشی هستند به صورت رایگان آموزش می‌دهم، چراکه این افراد می‌توانند آینده‌سازان و ورزشکاران موفق سال‌های آتی کشور باشند.

وی افزود: همچنین با شناسایی خانواده‌های مستضعف به کمک سایر دوستان در تهیه‌ی اقلام و مایحتاج زندگی حاضر می‌شوم.

عضو سابق تیم‌ملی کشتی گفت: دستگیری و کمک به نیازمندان توسط افرادی که از شرایط مالی خوبی برخوردار هستند حرکت زیبایی است؛ زیرا گاه مرز بین زنده ماندن یا نماندن ویروسی است که می‌تواند زندگی افراد را دگرگون سازد.

وی در پایان بیان کرد: می‌توان گفت مال دنیا هیچ ارزشی ندارد، اما اگر بتوانیم ثروت و دارایی خود را در مسیر کمک به نیازمندان صرف کنیم قطعا دنیای زیباتری خواهیم داشت.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی پای کار ی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده ولیّ‌فقیه در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته اراک، گفت: یکی از راهکار‌های تحقق شعار سال، جلب مشارکت و امنیت خاطر برای مردم در سرمایه‌گذاری‌های بخش اقتصادی است که باید در دستور کار بخش دولتی قرار بگیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: استان مرکزی از ظرفیت‌های تولیدی ارزشمندی برخوردار است که با همت‌ بلند و توکل برخدا می‌توان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. بنا بر این آحاد جامعه باید در فرآیند تولید در همه بخش‌های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی سهیم باشند و به صورت شبانه روزی در راستای آبادانی ایران اسلامی گام بردارند.

خطیب جمعه اراک با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اتفاقات هشت ماه گذشته در غزه و عملیات وعده صادق، جامعه جهانی را نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در غزه و فلسطین مظلوم بیدار کرد.

او افزود: اکنون دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مختلف جهان به خصوص در آمریکا به حمایت غزه و فلسطین به پا خواستند و در روز‌های گذشته بیش از دو هزار دانشجو و استاد دانشگاه در آمریکا زندانی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • قشر ضعیف جامعه در گرانی های افسارگسیخته تحت فشار است
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!