Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سه ماه قبل دختری جوان به مأموران پلیس شکایت کرد و مدعی شد ازسوی بدن‌ساز معروفی مورد آزارواذیت قرار گرفته است.

این دختر به مأموران گفت: سه ماه قبل در منطقه‌ای در شمال تهران با مردی جوان آشنا شدم. ما هر دو برای انجام کاری به مرکزی مراجعه کرده بودیم که او نزدیک من شد و شماره تماس داد. او واقعا اندام زیبایی داشت و قد بلند و چهره مهربانش باعث شد باور کنم فرد صادقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره تماسش را گرفتم. او به من گفت باید درباره موضوعی که زندگی هردوی ما را تغییر می‌دهد با من صحبت کند. بعد از اینکه از آن مرکز بیرون آمدم، با او تماس گرفتم و برای فردای آن روز باهم قرار گذاشتیم. به‌نظر می‌رسید مرد مؤدب و بسیار مهربانی است. من فکر می‌کردم در کنار او خوشبخت می‌شوم.

در اولین قرار او بسیار مهربان برخورد کرد و گفت از من خوشش آمده است و می‌خواهد با من ازدواج کند. در قرار دوم که باز هم در پارک بود، باهم خیلی خوب بودیم و حتی شایان برای ازدواج با من برنامه‌ریزی کرد. چندبار دیگر هم همین‌طور گذشت تا اینکه روز حادثه او من را به خانه‌اش دعوت کرد و گفت چند نفر از نزدیکانش در خانه هستند و می‌خواهد مرا با آن‌ها آشنا کند. من که در این مدت از او رفتار بسیار خوبی دیده بودم و فکر می‌کردم شایان واقعا عاشقم است، حرفش را باور کردم و به خانه‌اش رفتم، اما بعد از ورود متوجه شدم کسی در خانه نیست و او مرا فریب داده است. شایان به من تعرض کرد.

بعد از گفته‌های دختر جوان و معرفی او به پزشکی قانونی تأیید شد که او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. به‌این‌ترتیب به دستور قضات شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران متهم بازداشت شد. او بعد از دستگیری ابتدا منکر رابطه شد، اما بعد گفت: من و دختر جوان سه ماه قبل آشنا شدیم و واقعا هم قصد داشتم با او ازدواج کنم، اما بعد از مدتی متوجه شدم ما به درد همدیگر نمی‌خوریم.

متهم گفت: ما باهم رابطه داشتیم و من این را قبول دارم، اما رابطه ما به‌زور نبود و دختر جوان هم رضایت داشت، بنابراین من به او تعرض نکرده‌ام و گفته‌اش درباره تعرض دروغ است.
‌پرونده با تکمیل تحقیقات برای رسیدگی آماده شد. متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی، دختر جوان در جایگاه قرار گرفت و گفت: بعد از این حادثه من و خانواده‌ام به‌شدت تحت‌تأثیر قرار گرفتیم. من حتی به مرگ فکر کردم و وضع روحی‌ام به‌شدت به‌هم ریخت. حالم اصلا خوب نیست و نمی‌دانم دقیقا باید چه بکنم تا از این وضعیت رهایی یابم. پدر و مادرم هم دست‌کمی از من ندارند. آن‌ها هم خیلی تحت‌تأثیر قرار گرفته‌اند. مادرم مدام گریه می‌کند و به‌خاطر اینکه آینده‌ام تباه شده، ناراحت است. شایان زندگی من و خانواده‌ام را با این کارش نابود کرد.

بعد از گفته‌های این دختر، متهم در جایگاه قرار گرفت. او اتهام را رد کرد و گفت: من به این دختر به‌عنوان فردی که می‌توانم با او ازدواج کنم نگاه کردم و با هم رفت‌وآمد و رابطه داشتیم و در مدتی هم که با او بودم همیشه خوش‌رفتار بودم، اما بعد از سه ماه متوجه شدم او زنی نیست که بتواند در کنار من باشد. من یک بدن‌ساز حرفه‌ای و مشهور هستم و زندگی‌ام ملزومات خاصی دارد، به همین دلیل از او جدا شدم. در مدتی هم که جدا بودیم مشکلی نبود تا اینکه او متوجه شد من قصد دارم با یک دختر جوان که پزشک است و در لندن زندگی می‌کند، ازدواج کنم. من داشتم آماده سفر به لندن می‌شدم که این دختر متوجه شد و از من شکایت کرد. چند روز مانده به سفرم بود که من بازداشت شدم و تازه فهمیدم چه اتفاقی افتاده است.

متهم ادامه داد: من به این دختر گفتم که با این کارش زندگی‌ام را خراب می‌کند، او گفت فقط در شرایطی حاضر است شکایتش را پس بگیرد که من صد میلیون تومان به او بدهم.

متهم گفت: من فرد ثروتمندی هستم و در مدتی که با دختر جوان رابطه داشتم، این موضوع را متوجه شده بود، به همین دلیل هم با این روش قصد اخاذی از من را دارد و می‌خواهد زندگی‌ام را خراب کند.

قضات با پایان جلسه دادگاه برای تصمیم‌گیری در این زمینه وارد شور شدند.

منبع: روزنامه شرق

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دختر جوان تجاوز جنسی دختر جوان متوجه شد اما بعد سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 

به گزارش همشهری آنلاین، زن میانسال که از حدود یک هفته قبل از دخترش اطلاعی نداشت، با دیدن دختر فراری خود در مرکز انتظامی لب به گلایه گشود و با بیان اینکه دیگر از رفتارها و آبروریزی‌های دخترم خسته شده‌ام و می‌خواهم سرپرستی او را به شوهر سابقم بسپارم، درباره ماجراهای فرار دخترش از منزل به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری شفای مشهد گفت: بعد از فوت همسرم با مرد دیگری ازدواج کردم اما با او سازگاری اخلاقی نداشتم به همین دلیل هم از شوهر دومم طلاق گرفتم تا خودم فرزندانم را تربیت کنم ولی با آنکه ۴ نفر از فرزندانم زندگی خوبی دارند، در تربیت آخرین دخترم عاجز مانده‌ام و او بلاهایی به سرم آورده است که دیگر تاب تحمل آنها را ندارم.

لادن وقتی وارد دبیرستان شد تحت تاثیر رفتارهای ۲ نفر از دوستانش قرار گرفت و آداب معاشرت، گفتار و حتی پوشش او به کلی تغییر کرد به طوری که بدون حجاب بیرون می‌رفت و لباس‌های بسیار زننده‌ای می‌پوشید. من هم اگرچه از این رفتارها زجر می‌کشیدم اما به توصیه دخترانم زیاد سختگیری نمی‌کردم تا لادن لجبازی نکند و اوضاع بدتر نشود.

جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط... فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند

این ماجرا تا حدی پیش رفت که دیگر نمی‌توانستم دخترم را کنترل کنم. او بعد از دیپلم در یک داروخانه مشغول کار شد و به بهانه اضافه‌کاری تا نیمه‌های شب به خانه نمی‌آمد و گاهی نیز تا سپیده‌دم در منزل دوستانش به سر می‌برد. در همین روزها بود که فهمیدم با پسری آشنا شده است و مدام از طریق فضای مجازی با او ارتباط دارد به گونه‌ای که حتی در مهمانی‌ها هم گوشی تلفن از دستش نمی‌افتاد.

در این شرایط با آن پسر جوان تماس گرفتم و به او گفتم بیش از ۲ سال است که با لادن ارتباط داری. حالا بیا و تکلیف او را مشخص کن. فرزین هم که فقط برای هوسرانی با دخترم دوست شده بود، وقتی این جملات را شنید، خیلی راحت گفت: من در کیش هستم و هیچ علاقه‌ای هم به دختر شما ندارم، لطفا مزاحم نشوید!

این شکست عاطفی موجب شد دخترم نسنجیده ما را مقصر این شکست عشقی بداند، در حالی که آن پسر فقط با چرب‌زبانی به دنبال هوسرانی بود. بعد از این ماجرا روزی لادن با یک سگ پشمالو وارد خانه شد و ادعا کرد می‌خواهد آن سگ را در خانه نگهداری کند. این رفتار او موجب شد دخترانم و بستگان نزدیکم با ما قطع رابطه کنند چراکه آنها نمی‌توانستند با این فرهنگ زندگی کنند.

من مجبور بودم با رفتارهای دخترم کنار بیایم، اما کار به جایی رسید که پای او به خانه مجردی ۲ نفر از دوستانش باز شد که هیچ قید و بند اخلاقی نداشتند و عامل بدبختی لادن شدند. یکی از همین دوستانش از او خواسته بود عکس‌های بسیار زننده و شرم‌آوری از خودش بگیرد و آنها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. آنها آنقدر از زیبایی‌های ظاهری دخترم تعریف و تمجید کرده بودند که او هم تحت تاثیر همین حرف‌ها چنین رفتار زشتی را مرتکب شد و این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد.

از آن روز به بعد هیچ‌کدام از اطرافیانم به خاطر این رسوایی و آبروریزی به خانه ما نیامدند و از شدت شرم حتی لادن را جزء فامیل خودشان نمی‌دانستند. اکنون نیز حدود یک هفته است از منزل فرار کرده و من هیچ اطلاعی از او نداشتم تا اینکه از کلانتری تماس گرفتند و من او را در اینجا دیدم.

با توجه به حساسیت این پرونده، مشاوره‌های روانشناختی توسط کارشناسان اجتماعی در حالی با راهنمایی‌های سرگرد احسان سبکبار (رئیس کلانتری شفای مشهد) آغاز شد که دختر ۲۰ ساله در جریان عواقب فرار از منزل و سرنوشت دخترانی قرار گرفت که پس از فرار به دام باندهای تبهکاری و فساد افتاده‌اند و آینده خود را نابود کرده‌اند.

کد خبر 848595 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم نوجوان خانواده حوادث ایران

دیگر خبرها

  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • رازگشایی از قتل هولناک دختر جوان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی