Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول قلی‌زاده، مالک باشگاه سوهان محمدسیمای قم گفت: بهتر است پولی که در این استان برای تیم فوتبال هزینه می‌شود، در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

رسول قلی‌زاده درباره نشست‌هایش با اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای کمک به باشگاه سوهان محمدسیما اظهار داشت: اداره کل اعلام کرد شرایط مالی برای کمک به باشگاه را ندارد و خودمان باید به فکر خودمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ما گفتند نمی‌توانیم هیچ کمکی به باشگاه خصوصی کنیم و ما هم در صدد فروش تیم هستیم.

وی با اشاره به تلاش قمی‌ها برای تیمداری در فوتبال اظهار داشت: امیدوارم مسئولان هم برای سال‌های بعد به فکر تیمی در فوتسال باشند. البته اگر این موضوع برای آنها مهم است. منعم (رئیس اداره ورزش و جوانان استان قم) پیگیر خرید سهمیه لیگ دسته سوم فوتبال است که نمی‌دانم هزینه‌های آن را می‌خواهند از کجا فراهم کنند.

تهدید مالک تیم فوتسال لیگ برتری از سوی بازیکنان با فرستادن افرادی خاص

مالک باشگاه سوهان محمدسیمای قم با بیان اینکه مدیران استان قم می‌توانند همین پول را در فوتسال هزینه کنند، تصریح کرد: قم اگر فوتبال می‌خواست، قدر تیم صبا را می‌دانستند و عذر آن را نمی‌خواستند. اینطور که نشان می‌دهد، مردم قم فوتبال نمی‌خواهند. احترام زیادی برای فوتبالیست‌های قمی قائلم اما فوتبال برای مسئولان استان مهم نیست.

قلی‌زاده درخصوص پیشنهادها برای خرید سهمیه لیگ برتری قم خاطرنشان کرد: از 4، 3 باشگاه تماس گرفتند که بیشتر از لیگ یک، لیگ دو و تیم‌هایی بودند که پیشتر سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند. من قول‌نامه باشگاه را هم نوشتم، اما با خروج تیم از استان موافقت نمی‌شود. تلاش می‌کنم موافقت مسئولان را در این باره کسب کنم تا از پولی که از فروش تیم می‌گیرم، بدهی‌ها را پرداخت کنم.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال فوتسال تیم فوتسال سوهان محمدسیمای قم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فوتسال فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟