Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اسبق فدراسیون دو و میدانی از کنار گذاشته شدن او از فدراسیون می گوید.

طرفداری- حسین شایان، سخنگوی اسبق فدراسیون دو و میدانی در خصوص اینکه از سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی کنار گذاشته شد، توضیحاتی را ارائه کرد.

شایان در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت:

به هر حال مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی صلاح دانسته با من همکاری نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در دوره سرپرستی مبینی تنها یک بار به دیدار او رفتم و در آن جلسه هم گزارشی از روند آماده‌سازی و برنامه‌های ملی‌پوشان به او ارائه دادم و دیگر بعد از کرونا شرایطی پیش نیامد تا با او ملاقاتی داشته باشم.

وی ادامه داد:

روز گذشته (چهارشنبه) از طریق دوستان متوجه شدم جلسه‌ای به اسم شورای فنی تشکیل شده است. حتما دوستان از لحاظ دانش فنی نسبت به من ارجحیت داشته‌اند که در این نشست حضور داشته‌اند و من نبودم.

سخنگوی اسبق فدراسیون دوومیدانی گفت:

برای فدراسیون در دوره سرپرستی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم آقایانی که در راس فدراسیون حضور دارند تا زمان انتخابات برنامه‌ها را به خوبی پیش ببرند. ضمن اینکه خوشحالم که می‌توانم دوباره به عنوان مربی در خدمت ورزشکاران باشم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد