Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مزدوران ضدانقلاب همواره داعیه خدمت به مردم کرد را داشته در حالی‌که دروغی بیش نیست و انتقام خون پاسداران را از آنها می‌گیریم. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با تسلیت شهادت نیروهای جان بر کف سپاه اظهار داشت: تروریست‌ها و مزدوران ضدانقلاب همواره داعیه خدمت به مردم کُرد را داشته و مدعی‌ند که برای خدمت و احقاق حقوق مردم کُردنشین فعالیت می‌کنند، در حالی‌که ادعایشان کذب و دروغی بیش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ضد انقلاب از یک سو ادعای حمایت از کردها را داشته و از سویی دیگر فرزندانمان را به شهادت می‌رسانند، حال چطور باید این حرف باطل و رفتار متناقض را باور کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با ییان اینکه سپاه همواره در صف اول خدمت است؛ تصریح کرد: بیشتر نیروهای سپاه در استان از جوانان بومی کردستان بوده که همواره در صف اول خدمت‌رسانی و دفاع از امنیت و آسایش مردم هستند.

وی بیان کرد: فرزندان جان برکف، انقلابی و رزمنده کردستان بعد از جنگ تحمیلی، برای آبادانی، سازندگی و محرومیت‌زدایی کشور و استان پا به عرصه خدمت گذاشتند و در همه عرصه‌ها و بحران‌ها همچون سیل و زلزله همراه مردم بودند.

خوش‌اقبال ادامه داد: نیروهای خدوم سپاه در جریان شیوع بیماری کرونا، با جان و دل در حوزه‌های بهداشتی و تامین نیازمندی‌های مردم از خود ایثار و فداکاری نشان دادند و همواره در میان مردم و در دل همه جوان‌ها، مادران و پدران این سرزمین جایگاه ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه مردم همواره قدردان زحمات مدافعان امنیت در استان هستند و نباید حرکت مذبوحانه عده‌ای وطن‌فروش به حساب این مردم انقلابی گذاشته شود؛ اظهار کرد: گروهک‌های تروریستی با خیانت‌هایشان، راهشان را از مردم شهید پرور کردستان جدا کرده‌ و حتما به‌سزای اعمال پلیدشان می‌رسند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه محبوبیت سپاه در بین مردم برای ضد انقلاب قابل تحمل نیست، اظهار کرد: مزدوران و جیره‌خواران استکبار جهانی برای جبران حقارت خود و نداشتن جایگاه در میان مردم، دست به اقدامات تروریستی و حذف فیزیکی دلیرمردان سپاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه کردستانی‌ها از نیات پلید ضدانقلاب در به شهادت رساندن نیروهای سپاه بیت‌المقدس باخبر هستند، عنوان کرد: انتقام خون این شهیدان از دشمنان گرفته می‌شود.

شهدای رمضان دیواندره|ماموستا خدایی: اقدامات کور ضدانقلاب نمی‌تواند به امنیت پایدار کردستان خدشه وارد کندشهدای رمضان دیواندره|ماموستا حسینی: تلاش‌ معاندان نظام برای برهم‌زدن امنیت کردستان هیچ‌گاه به نتیجه نمی‌رسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجاماعی استاندار کردستان ادامه داد: اقدامات مذبوحانه دشمنان کوچک‌ترین خللی در امنیت پایدار استان و عزم و اراده مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی به‌وجود نخواهد آورد و تا آخرین قطره خونمان مرزدار و حامی نظام می‌مانیم.

وی با ذکر اینکه خون شهدا همیشه خون غیرت را در دل رزمندگان به‌وجود آورده است؛ افزود: انتقام فرزندانمان را از گروهک‌های ضد انقلاب خواهیم گرفت.

خوش‌اقبال بیان کرد: فرزندان این مرز بوم در کنار نیروهای مردمی بسیج و سایر دستگاه‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی پاسخ دندان‌شکنی به این حرکات مذبوحانه خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: به مردم شریف استان کردستان اطمینان می‌دهم فرزندان شما در کنار هم و با حمایتتان، قطعا منطقه را از لوث این جنایتکار پاک کرده و امنیت پایدار را بسان همیشه برقرار کرده تا مردم در سایه امنیت، آرامش و آسایش کامل زندگی کنند.

گروهک‌های ضدانقلاب تحمل اقتدار و محبوبیت سبزپوشان را ندارند

محمدباقر محمدی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج هلال‌احمر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم شهادت سه پاسدار دلاور سپاه بیت‌المقدس با لبانی روزه‌ در ماه مبارک رمضان به دست وطن‌فروشان از خدا بی‌خبر را به محضر آقا امام زمان(عج) و فرماندهی کل قوا و همرزمان آن شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت  گفت.

وی گفت: هنوز پاسداران عزیز این مرزوبوم همچون شهید سرافراز سرهنگ شکیبا سلیمی در سنگر خدمت به مردم کردستان در مبارزه با بیماری کرونا و انجام کمک‌های مومنانه دست از کار نکشیده بودند که گروهک‌های معاند نظام تاب و تحمل این محبوبیت سبزپوشان را برنتافتند و به دستور اربابان امریکایی و صهیونیستی خود، دست به سلاح بردند و سه فرزند برومند کردستان را به ‌خاک و خون کشیدند.

خداوند به خانواده‌های این شهدای عزیز و همرزمانشان صبر و اجر عنایت فرماید.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT2

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان