Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:23:35 GMT

ادامه نهضت پاکیزگی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سال 99

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۷۴۷۱

ادامه نهضت پاکیزگی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سال 99

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران از ادامه اجرای نهضت پاکیزگی مربوط به روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در سال جاری خبر داد و گفت: این نهضت باعث افزایش رضایت شهروندان از حوزه خدمات شهری شد.

اصغر عطایی مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، در خصوص ادامه اجرای نهضت پاکیزگی شهر گفت: ما در نیمه دوم سال 98 به این نتیجه رسیدیم که باید یک نهضتی در کنار همه اقدامات مشخص و همیشگی‌مان در سطح شهر تهران انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو طرحی نوشته شد تا بر اساس آن در روزهای چهارشنبه در هر ناحیه از شهرداری تهران یک محله و یک منطقه مشخص مورد پاکسازی قرار گرفته و در یک روز کلیه کارهای مربوط به آن محله انجام گیرد.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در این طرح بر اساس درخواست‌های مردمی یک محله مشخص انتخاب و همه توان ناحیه مورد نظر به کار گرفته می‌شود تا همه درخواست‌های مردمی نظیر رفع چاله‌ها، نظافت محله، شست و شوی المان‌های شهری، تعمیر دریچه‌های فاضلاب، تمیزی مبلمان شهری، همه در یک کار جهادی به سرانجام برسد.

عطایی گفت: این اقدام در نیمه دوم سال 98 باعث شد تا شهروندان بیش از پیش در جریان انجام اقدامات معاونت خدمات شهری قرار بگیرند و موجی از افزایش رضایتمندی شهروندان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به همراه داشت

وی ادامه داد: کمی بعد از آغاز این نهضت، نهضت دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کردیم که مربوط به روزهای پنجشنبه و در سطحی وسیع تر بود.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران اظهار داشت: هر منطقه شهرداری تهران موظف شد تا یک محور اساسی منطقه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب کند و از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر روز پنجشنبه با بسیج تمام امکانات نواحی منطقه خود اقدام به شست و شو، نظافت، رفع مشکلات و هر گونه اقدام مرتبط با آن محور کلیدی کند.

عطایی بیان کرد: برای مثال در یکی از پنجشنبه‌های بهمن ماه سال گذشته چندین منطقه دست به دست هم دادند و در طول یک صبح تا ظهر روز پنجشنبه کل خیابان انقلاب و کل خیابان ولیعصر(عج) را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نظافت کرده و مشکلات مربوط به حوزه خدمات شهری آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرتفع کردند.

وی اضافه کرد: به این ترتیب در هر ماه، در هر ناحیه شهرداری 4 محله و در هر منطقه شهرداری 4 محور اصلی نظافت شده و این کار به صورت مستمر و دوره‌ای انجام گرفت.

مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا این نهضت در سال 99 هم ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر، گفت: یکی از مواردی که در سال 99 ادامه یافت و با جدیت بیشتری هم دنبال شد، همین دو نهضت پاکیزگی و نظافت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بود که اتفاقا باعث شد سیل عظیمی از پیام‌های تقدیر از خدمات شهری در سامانه 137 ثبت شود.

عطایی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با سامانه 137 تماس گرفته و ضرورت نظافت محله خود و محور کلان منطقه خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اعلام کند تا در انتخاب محلات با اولویت بالا به مجموعه خدمات شهری کمک کرده باشند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران خدمات شهری مبلمان شهری روزهای چهارشنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر سنندج گفت: شهرداری سنندج با پرونده‌های تخلفات ساختمانی بدون هیچگونه چشم‌پوشی و برابر قوانین برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، بهروز ابراهیم آبادی امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر، مدیران و معاونان شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اصلاح روش‌ها و برای نظارت بر وحدت رویه در جهت ارائه خدمات یکسان و بدون اغماض به شهروندان، پروانه‌های ساختمانی به‌صورت دوره‌ایی و رندوم مورد بازرسی و نظارت قرارخواهد گرفت تا خطای انسانی به کمترین حد خود برسد و در حق کسی اجحافی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر اعمال قانون بدون غرض‌ورزی و یکسان برای همگان، افزود: سلایق مختلف موجب اختلاف در آرا می‌شود پس به صورت رندوم پرونده‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بر ادعای اعمال قانون بدون اغراض شخصی تاکید شده باشد.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج به قید فوریت از معاونت شهرسازی و معماری شهرداری خواست نسبت به تشکیل کارگروهی در راستای نظارت بیشتر بر صدور پروانه های ساختمانی اقدام کند تا در این راستا شفاف سازی حداکثری صورت گیرد.

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: تصمیم‌گیری دقیق و کارآمد مهم‌ترین هدف برگزاری جلسات این کمیسیون در راستای رفع مشکلات مردم و صرفه جویی در اتلاف وقت است.

وی تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری باید از اختیارات خود در راستای قانون و تا حد امکان در جهت تسهیل و رفع مشکلات مردم استفاده کند.

رئیس کمیسیون عمران و خدمات شهری شورای شهر سنندج ادامه داد: شهرداری سنندج اگر در هر نقطه از شهر سنندج ارائه خدماتی را به ساختمان‌های بدون مجوز ساخت ارائه کند قطعا برابر قانون و مقرارت اقدامات لازم را به‌عمل خواهیم آورد.

ابراهیم‌آبادی گردش نیرو در سازمان‌ها را یکی از اصول مدیریتی دانست و گفت: گردش نیرو در راستای سالم‌سازی و به‌کارگیری مؤثر و کارآمد از منابع انسانی باید بیش از پیش مورد توجه مدیران قرار گیرد.

کد خبر 749252

دیگر خبرها

  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌دهند
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد