Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گوشه و کنار خراسان رضوی امروز اخبار متعددی به چشم می‌خورد که البته بخشی از آنها همچنان مربوط به تشدید اقدامات در مبارزه با بیماری کرونا است. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، در گوشه و کنار خراسان رضوی امروز اخبار متعددی به چشم می‌خورد که البته بخشی از آنها همچنان مربوط به تشدید اقدامات در مبارزه با بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمان‌های غیرضروری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

علی اصغر انجیدنی، مدیر نظارت بر درمان و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:در صورت روند کاهش بیماران بستری در خراسان رضوی بر اثر کرونا تمامی محدودیت‌ها در زمینه انجام درمان‌ها و عمل‌های جراحی غیر ضروری در استان برداشته خواهد شد.

دانش آموزان همدانی به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا کمک میلیاردی کردنداز هر2 مراجعه مشکوک به کرونا در اهواز یک نفر بستری می‌شود؛ مردم رعایت نکنند با بحران مواجه می‌شویمتقدیر فرمانده کل سپاه پاسداران از اقدامات بنیاد مستضعفان در برابر کرونا

وی افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال بخش زیادی از محدودیت ها در ارائه خدمات درمانی برداشته شد به طوری که اکنون تمامی مراکز درمانی به جز حوزه زیبایی با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت به بیماران غیر اورژانسی خدمت می‌دهند.

وزش باد شدید به همراه گردوخاک در خراسان رضوی

از امروز، پنج‌شنبه 18 اردیبهشت، تا جمعه بعدازظهر سرعت وزش باد در غالب نقاط استان خراسان رضوی افزایش می‌یابد.اوج شدت باد و گردوخاک برای ظهر پنج‌شنبه برای غالب نقاط استان با احتمال بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت به سبب خیزش گردوخاک و غبار، کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

نوسازی 321 دستگاه خودرو تاکسی طی سال گذشته

احمد محبی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: لایحه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های مشهد پس موافقت شورای شهر در دستور کار قرار گرفته است. همچنین به مالکان تاکسی‌های فرسوده‌ای که تا پایان شهریور امسال اقدام به اسقاط مستقیم و نوسازی تاکسی فرسوده خود می‌کنند، مبلغ 20 میلیون ریال یارانه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: مالکانی که تا پایان شهریور اقدام به اسقاط تاکسی‌‎های فرسوده خود بدون جایگزینی کنند به شرطی که تاریخ تنظیم سند قبل از لازم الاجرا شدن این مصوبه باشد و فرد متقاضی یارانه تسهیلات نباشد؛ مبلغ 30 میلیون ریال یارانه تعلق خواهد گرفت.

مدیرعامل تاکسیرانی مشهد بیان کرد: تعداد خودروهای نوسازی شده سال گذشته 321 دستگاه بوده، در سال جاری باتوجه عدم سهمیه اعلامی، خودرویی تحویل نشده است. تعداد کل خودروهای فرسوده تا مدل88 نیز 3600 دستگاه بوده است.

انتهای پیام/ 281/ ع

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

شهرستان مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. هر ساله این شهرستان مذهبی به دلیل بارگاه مقدس امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) میزبان گردشگران بسیاری است. یکی از مهم‌ترین مکان های دیدنی این شهر مقدس که انواع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی را در دل خود جای داده طرقبه است. در این منطقه خوش آب وهوا دشت گل‌های ارغوان وجود دارد که تا مسافت‌های طولانی چشم نوازی می‌کند.

در این روز‌های بهاری که اقصی نقاط کشور با باران همراه شده است، زیبایی این دشت نیز در یک روز بارانی دو چندان شده است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: حسین ابراهیمی گنجه ای - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند