Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@07:10:12 GMT

اسطوره فوتبال عراق وزیر ورزش شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۷۶۸۱

اسطوره فوتبال عراق وزیر ورزش شد+عکس

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل مصطفی الکاظمی نخست وزیر جدید عراق کابینه خود را به پارلمان عراق معرفی کرد که بیشتر آن ها موفق به گرفتن رای اعتماد از مجلس شدند و تنها 4 وزیر پشت سد پارلمان قرار گرفت.

 

 

عدنان درجال نیز به عنوان وزیر ورزش و جوانان منصوب شد. او که از اسطوره های فوتبال عراق محسوب می‌شود، سابقه انجام 90 بازی ملی در تیم ملی این کشور و همچنین سرمربیگری عراقی ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درجال همچنین در تیم های السد، الوکره و السیلیه نیز مربیگری کرد و سال 2014 بازنشسته شد.

او که 60 سال دارد، حالا باید به عنوان وزیر ورزش کار خود را آغاز کند و مهم ترین چالش پیش رو، حل مشکلات بنیادین ورزش عراق است. از جمله لیگ حرفه ای این کشور که با در سال های گذشته با بی نظمی همراه بوده و همچنین پایان پروژه های ورزشی نیمه کاره. همچنین باتوجه به اتفاقات اخیر، نقش وی برای حل مشکل جوانان نیز پررنگ خواهد بود.

اهالی فوتبال عراق و به خصوص روزنامه نگاران واکنش مثبتی به این انتخاب داشته اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت های وابسته به آن خریداری شد، عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل این هلدینگ خبر از تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال ایران داد.

در همین رابطه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از پایان جلسه هیات دولت و در واکنش به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: هر باشگاهی که قصد تغییر نام دارد باید مراحل قانونی خود را طی کند و تا زمانی که مراحل طی نشود تغییر نامی صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 6094015

دیگر خبرها

  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال + ویدیو