Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت ملی مس با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریالی در پروژه‌های مس شهربابک گفت: در آینده نزدیک معدن زیرزمینی مس میدوک فعال می‌شود. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، اردشیر سعدمحمدی صبح امروز آیین افتتاح ویدئو کنفرانس طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس شهربابک کرمان با اشاره به افتتاح همزمان چهار طرح توسعه در مجتمع مس شهربابک اظهار داشت: مهمترین ویژگی این طرح تاثیرات مثبت آنها در محیط زیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح طرح توسعه ذوب مس خاتون‌آباد گفت: این طرح دو پروژه احداث انبار کنسانتره مس به‌ظرفیت 60 هزار تن در سال و کارخانه تولید اکسیژن به‌ظرفیت 440 تن در روز را شامل می‌شود.

کرمان| دومین معدن مس روباز جهان از نگاه دوربینروحانی: راهی طولانی برای عبور از کرونا در پیش داریم/ روند بیماری به‌سمت تثبیت می‌رودتاکید روحانی بر عرضه معادن کوچک و متوسط به بورسروحانی: ایجاد تحول بزرگ در صنایع معدنی، پاسخ قاطع به فشارهای استکبار جهانی است

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران طرح با بیان اینکه در طرح توسعه ذوب مس خاتون افزایش 50 درصدی تولید مس آندی از 80 هزار تن به 120 هزار تن در سال را داریم تاکید کرد: این طرح  ظرف مدت 5 ماه و با با اتکا به توان داخلی به بهره‌برداری رسیده است.

وی زمان کوتاه بهره‌برداری از این طرح را یک رکورد زمانی در راه‌اندازی این کارخانه دانست و افزود: در طرح توسعه ذوب خاتون‌آباد سرمایه‌گذاری 118 میلیون یورویی و 111 میلیارد تومانی داشتیم.

سعدمحمدی از اشتغال‌زایی 120 نفری این طرح خبر داد و عنوان کرد: با بهره‌برداری پروژه احداث انبار کنسانتره مس از اتلاف فیزیکی ماده ارزشمند کنسانتره مس جلوگیری می‌شود.

وی کارخانه تولید اکسیژن را نیز در تسهیل سوخت موثر دانست و افزود: در دو پروژه احداث انبار کنسانتره مس و کارخانه تولید اکسیژن نیز 34 میلیون یورو و 35 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده که منجر به اشتغال‌زایی 63 نفر می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی مس ایران با بیان اینکه پروژه احداث کارخانه تولید اسید سولفوریک خاتون‌آباد یکی از مهم‌ترین طرح‌های محیط زیستی صنعت مس است گفت: این پروژه با هدف تولید 600 هزار تن اسید سولفوریک در سال طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با سرمایه‌گذاری 100 میلیون یورو و 75 میلیارد تومان و با ظرفیت اشتغال برای 65 نفر به بهره‌برداری رسیده است گفت: در این طرح‌ها بالغ بر 2 هزار و 210 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

سعدمحمدی با بیان اینکه در میدوک معادن زیر زمینی را برای طراحی مس با عیار بیش از 0.75 درصد در دستور کار داریم افزود: در آینده نزدیک معدن زیرزمینی مس فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سالانه حدود 700 هزار تن کودهای فسفاته وارد کشور می‌شود گفت: سرمایه‌گذاری با 85 میلیون یورو برای تبدیل اسید فسفوریک به کودهای فسفاته در این مجموعه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/511/ ع

R7860/P1494/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط رئیس جمهور کمیسیون صنایع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور کمیسیون صنایع رئیس جمهور استان کرمان کمیسیون صنایع کارخانه تولید سرمایه گذاری کنسانتره مس پروژه احداث بهره برداری شرکت ملی مس طرح توسعه هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: :در سال جاری مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در مراسم تودیع و معارفه مدیران آبفای استان ایلام ضمن تبریک پیروزی عملیات غرورآفرین وعده صادق در مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی و تبریک روز جهانی کار و کارگر، اظهار کرد: یکی از مهمترین خدمات زیرساختی، اجرای زیرساخت‌های آب و فاضلاب است.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته هنوز فاصله زیادی با ایده آل‌ها داریم، افزود: در حوزه زیرساختی و در بحث شبکه توزیع فرسودگی شبکه آبرسانی داریم به گونه‌ای که علاوه بر پرت آب، خدمات‌رسانی در فصل گرم با مشکل مواجه می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ادامه داد: امید می‌رود با پشتیبانی شرکت آبفای کشور، حمایت‌های استاندار استان ایلام و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم مشکلات زیرساختی را مرتفع کنیم.

محمدی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شرکت آبفا گفت: پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های خوبی در جهت خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم در حال طراحی و اجرا است که امید می‌رود با تخصیص به موقع اعتبارات شاهد افتتاح پیش از موعد این پروژه‌ها باشیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی حدود ۱۱ سال که در دست اجرا است و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است، افزود: در اجرای این پروژه اقداماتی از جمله خطوط انتقال، برق رسانی و مخازن احداث شده، و ففط احداث تصفیه‌خانه آب باقی مانده است، با توجه به اینکه پروژه مشکل اعتباری ندارد، سال جاری شاهد بهره‌برداری خواهیم بود.

مدیرعامل آبفای استان ایلام با اشاره به اینکه در راستای پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان ۶۹ روستا در طرح آبرسانی قرار دارد که تاکنون کار آبرسانی به چهار روستا به انجام رسیده است، با اجرای کامل این پروژه‌ها مشکل کم‌آبی در روستاها برطرف خواهد شد.

محمدی با اشاره به اینکه سقایی زائرین اباعبدالله (ع) افتخار مردم استان ایلام است، اضافه کرد: اداره آبفای شهرستان مهران جوابگوی آبرسانی برای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی نخواهد بود و از طرفی برای اتمام تصفیه‌خانه فاضلاب مهران بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به زیرساخت‌های مسکن ملی گفت: اقدامات خاصی انجام شده است، اما به دلیل محدودیت منابع نیازمند اعتبارات ملی هستیم تا در اجرای این پروژه با مشکل مواجه نشویم.

مدیرعامل آبفای استان ایلام ضمن قدردانی از استاندار، معاونین استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه ایلام و همچنین قدردانی از اعتماد شرکت مهندسی آبفای کشور در انتخاب وی، افزود: پیگیری برای اتمام پروژه‌ها در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم مهم‌ترین برنامه کاری ما است.

کد خبر 749135

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه