Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@21:25:25 GMT

آخرین وضعیت سیروس پور در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۰۲۷

فرزند رئیس سابق فدراسیون کشتی از روند بهبودی پرویز سیروس پور خبر داد. ناطقان: از هفته گذشته بستری شدن پرویز سیروس پور از پیشکسوتان  و رئیس اسبق فدراسیون کشتی شوک بزرگی را به جامعه کشتی وارد کرد. سیروس پور در دو هفته گذشته  از لحاظ تنفسی و ضربان قلب دچار مشکل شد و او را در بخش ویژه بیمارستان آتیه بستری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما چندی بعد خبر ابتلای استاد به ویروس کرونا همه اهالی کشتی را به شدت نگران کرد.

سیروس پور ابتدا در بیمارستان آتیه بستری شد اما بعد از معاینه دقیق و اسکن ریه پزشکان مشکل او را قلبی تشخیص دادند بعد از چند روز سیروس پور از بیمارستان آتیه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد. در این بیمارستان وضعیت وی به دلیل ضربان نامنظم قلب، حاد شد و در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان تحت نظر قرار گرفت.

مصطفی سیروس‌پور فرزند استاد سیروس‌پور در گفتگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت پدرش اظهار داشت: در حال حاضر پدرم در از بیمارستان آتیه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شده است. ضربان قلبشان کمی نامنظم است که خوشبختانه تیم پزشکی تا حدی این مشکل را رفع کرده‌اند. روز شنبه قرار است آنژیو انجام شود اگر مشکلی نباشد یکشنبه از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی در رابطه با بیماری کرونا استاد سیروس‌پور عنوان کرد: سه مرتبه تست کرونا انجام گرفت، در دو مرحله اول این تست مثبت بود اما در مرحله سوم که کیت مخصوصی استفاده شد، خوشبختانه تست کرونا منفی بود.

در همین راستا جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان کشتی به خبرنگار فارس گفت: سیروس پور به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان امام حسین (ع) بستری است و ما پیگیر سلامت استاد هستیم. دبیر هم چندین بار تماس گرفته اند و خوشبختانه شرایطشان بهتر است. منبع: فارس برچسب ها: آخرین وضعیت ، سیروس پور ، بیمارستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آخرین وضعیت سیروس پور بیمارستان بیمارستان آتیه سیروس پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد

از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی شبکه آموزش را به عهده گرفته است. 

در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می‌رود از معلمان حوزه‌های مختلف دعوت شده و دغدغه‌های آنها مطرح می‌شود. 

همچنین در بخش‌هایی از این برنامه نیز فیلم‌های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت‌های ماندگار معلم در سینما بوده اند پخش می‌شود. 

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش‌های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویداد‌های مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکرد‌های برنامه است. 

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • وضعیت سرخ صلیب سرخ در غزه