Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@08:47:12 GMT

دیدار چهره به چهره مدیرکل راه وشهرسازی قم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۱۳۸

دیدار چهره به چهره مدیرکل راه وشهرسازی قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،صبح روز پنجشنبه و در اولین دیدار مردمی و به منظور تکریم ارباب رجوع، صبوری مدیرکل راه وشهرسازی قم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در دیدار با تعدادی از مراجعین  به صورت چهره به چهره در جریان درخواست ها ومشکلات آنان قرارگرفت.

در این دیدار که در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید درخواست‌های تعداد ۱۵ نفر از مراجعین مربوط به حوزه‌های مسکن وساختمان، املاک و حقوقی و شهرسازی و معماری استماع، بررسی و دستورات لازم از سوی مدیرکل صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 برنامه دیدار مردمی و ملاقات عمومی مدیرکل راه وشهرسازی قم روز‌های پنج شنبه هرهفته از ساعت ۸ تا ۱۰ صبح برنامه ریزی شده که به منظور تکریم و رعایت حقوق ارباب رجوع، هماهنگی و نحوه تعیین وقت از سوی روابط عمومی این اداره کل به شماره تلفن ۳۶۶۵۹۶۰۳ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس دیدار مردمی راه و شهرسازی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی