Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:42:42 GMT

کشف بیش از یک تن موادمخدر در عملیات های پلیس کرمان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۱۸۳

کشف بیش از یک تن موادمخدر در عملیات های پلیس کرمان

سردار ناظری با اشاره به کشف بیش از یک تن و 142 کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات های 24 ساعت گذشته پلیس مناطق مختلف استان گفت: در حوزه پیشگیری و کنترل زمینه های وقوع جرائم در کنار عزم جدی و تلاش مضاعف مجموعه انتظامی به مشارکت عمومی نیز نیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، سردار"عبدالرضا ناظری" فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: از ابتدای سال جاری با یک سری طرح ها و تدابیر عملیاتی در حوزه مبارزه با موادمخدر به شکل بسیار جدی و فراگیر وارد عمل شدیم که بحمدالله همه روزه در ساعات مختلف شبانه روز عملیات ها و کشفیات خوبی رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا طی 24 ساعت گذشته در پی تلاش بی وقفه ماموران پلیس مناطق مختلف استان، هم پوشانی اطلاعاتی رده های انتظامی این مناطق و البته به برکت لحظات مقدس ماه مبارک رمضان بیش از یک تن و 142 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و در این رابطه 8 دستگاه خودرو توقیف و بیش از 14 قاچاقچی و افراد مرتبط با باندهای حمل موادمخدر دستگیر شدند.

سردار ناظری با اشاره به کشف این حجم سنگین موادمخدر در عملیات های پلیس شهرستان های بافت، عنبرآباد،کرمان،بم و یگان های تکاوری شهرستان های کهنوج و رودبارجنوب تصریح کرد: 200 کیلوگرم از این مواد از نوع حشیش، 10 کیلوگرم از نوع هروئین و مابقی تریاک بوده اند که قطعا توسط سوداگران مرگ برای گرفتاری فرزندان این ملت و کشور تهیه و توزیع می شده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به استمرار تلاش های شبانه روزی رزمندگان پلیس در مبارزه با این پدیده خانمانسوز و دیگر جرائم یادآور شد: ضروری است همه مردم و مسئولان با رویکرد اصلاحی و تحلیل مسائل و آسیب های شایع جامعه در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، سیاسی و اقتصادی در امر پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب های اجتماعی ایفای نقش و به شکل مسئولانه تری با خادمان نظم و امنیت همکاری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • کشف ١٠۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در این شهر/ عکس
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه