Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبیونی با اعلام خبر تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با محوریت سازمان میادین گفت: چنانچه شهروندان کرجی شاهد فعالیت مشاغل مزاحم در مناطق و محلات مسکونی خود هستند موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

« محمد نبیونی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ساماندهی و برخورد مناسب با صنوف مزاحم یا صنوف دارای آلایندگی های مختلف زیست محیطی یکی از موضوعاتی است که به صورت جدی در کلانشهر کرج مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر کرج از تشکیل کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها با محوریت سازمان میادین خبر داد و افزود: این کمیسیون مقداری مورد بی مهری و بی توجهی قرار گرفته بود اما اکنون اقدامات مربوط به آن به صورت جدی در دستورکار شهرداری قرار دارد.

وی بیان کرد: کمیسیون مذکور هر هفته در روز شنبه برگزار می شود و منطقه به منطقه مشاغل مزاحم و آلاینده را مورد بررسی قرار می دهد و در کمیسیون بدوی و تجدیدنظر نیز به موضوعات مطرح شده رسیدگی می شود.

نبیونی اذعان کرد: توجه به نقطه تظرات شهروندان ساکن در مناطق مختلف کرج برای اعضای این کمیسیون از اهمیت بسیاری برخوردار است تا چنانچه مشاغل مزاحمی در مناطق مسکونی وجود دارند که موجب ایجاد سروصدا و آلودگی های زیست محیطی می شوند ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه مشاغل مزاحم یا صنوف دارای آلایندگی های زیست محیطی بیش از هشت گروه اصلی را تشکیل می دهند، اظهار کرد: تمام تلاش اعضای کمیسیون، برنامه ریزی برای انتقال این صنوف به مناطقی به دور از مناطق مسکونی شهری و ایجاد شرایط مناسب برای زندگی شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: در جلسه اخیر کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون موضوعات منطقه 6 به ویژه ساکنان گلدشت کرج مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای برخورد با مشاغل مزاحم و نمونه هایی مانند مکان های جمع آوری و تفکیک غیرقانونی ضایعات و زباله ها اتخاذ شد.

نبیونی در پایان اعلام کرد: چنانچه شهروندان کرجی شاهد فعالیت مشاغل مزاحم در مناطق و محلات مسکونی خود هستند موضوع را از طریق تماس با سامانه 137 اطلاع دهند تا بررسی های لازم صورت گیرد و معاونان خدمات شهری مناطق با آن ها برخورد قانونی و مناسب را صورت دهند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای شهر کرج شهرداری کرج شورای شهر مشاغل مزاحم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین

در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم تسریع در اجرای طرح ساماندهی و بهسازی میدان شهید حسن‌پور و نصب المان این شهید بزرگوار تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضای کمیسیون، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان زیباسازی، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و کارشناسان مرتبط و با هدف واکاوی و بررسی دلایل اجرایی نشدن طرح ساماندهی میدان شهید حسن پور در تالار مردم این نهاد برگزار شد، در این جلسه اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم تسریع در اجرای طرح ساماندهی و بهسازی میدان شهید حسن پور و نصب المان این شهید بزرگوار تأکید کردند.

قاسم اللهیاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس نهاد مقدس شوراها، اظهار کرد: صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا در نهم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸، نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و سرفصل جدیدی در تحقّق مردم سالاری دینی و ارتقا سطح مشارکت حقیقی مردم در اداره امور کشور به شمار می‌آید.

وی افزود: استفاده از خرد جمعی و مشورت در امور باعث تحقق اهداف و پیشبرد بهتر کارها خواهد شد، هرچه مردم در تصمیم‌گیری‌ها سهیم باشند، در اجرا نیز ما را حمایت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به دستور کار این جلسه، تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان قزوین ساماندهی و بهسازی میدان شهید حسن پور است؛ همچنین شرایط کنونی این میدان در شأن این شهید شاخص و مردم قزوین نیست.

اللهیاری ادامه داد: جلسات متعددی در کمیسیون‌های شورا در این خصوص برگزار شده است، اما به نظر می‌رسد همت و اراده‌ای برای اجرای طرح ساماندهی میدان شهید حسن‌پور از سوی مدیریت شهری وجود ندارد و این جلسه برای واکاوی دلایل اجرا نشدن این طرح برگزار شد.

وی خواستار بررسی فنی و رفع مشکلات بر سر راه این پروژه شد و در ادامه این جلسه نیز هرکدام از اعضای کمیسیون و مدیران شهری به بیان نقطه نظرات خود پیرامون اجرای طرح ساماندهی میدان شهید حسن‌پور پرداختند.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین مشکل اجرای طرح ساماندهی میدان شهید حسن وجود چاه آب فضای سبز در این میدان است که مقرر شد تا نکات و پیگیری‌های فنی برای استحکام بخشی چاه توسط مدیریت شهری صورت گیرد و پس از برطرف شدن موانع کار در اسرع وقت کار بهسازی و اصلاح هندسی میدان شهید حسن‌پور آغاز شود

کد خبر 749030

دیگر خبرها

  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز