Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:47:04 GMT

زیرساخت های گردشگری سد شاه قاسم یاسوج افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۷۰۲

زیرساخت های گردشگری سد شاه قاسم یاسوج افزایش می یابد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تفاهم نامه این اداره کل با شرکت آب منطقه ای استان، گفت: براساس موافقت شرکت آب منطقه ای در کنار سد های آبی کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت های گردشگری ایجاد می شود.

“مجید صفائی” با اشاره به اینکه اردوگاه گردشگری سد شاه قایم یاسوج به بهره بردار واگذار شده است، افزود: در این مکان گردشگری زیر ساخت های گردشگری از جمله آلاچیق، کافی شاپ، سکو نشینمن، توسط بخش خصوصی ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طرح توسعه زیر ساخت های گردشگری سد شاه قاسم در پروژه های پیشنهادی این اداره کل به سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان طرح جهش تولید مصوب شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: استان با داشتن دو سد شاه قاسم و کوثر و در آینده نزدیک سد چم شیر، چند رودخانه و صدها چشمه سار و آبشار پرآب، مکانی بسیار مناسب برای سرمایه ‌گذاری در بخش گردشگری آبی است.

صفائی بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد معروف به سرزمین رودخانه های خروشان با وجود تولید ۱۰ درصد از روان آب های کشور، ۵۷ رودخانه به طول یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر و ۱۱ هزار کیلومتر آب راه است که در صورت استقبال سرمایه گذاران اشتغال جوانان و کارآفرینی را به دنبال خواهد داشت.

به گزراش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز پنجشنبه 18 اردیبهشت ماه 99 از منطقه گردشگری سد شاه قاسم یاسوج بازدید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد میراث فرهنگی سد شاه قاسم یاسوج استانی فرهنگی و هنری گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گردشگری سد شاه میراث فرهنگی سد شاه قاسم اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت، مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و موارد دیگر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور