Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:14:16 GMT

لاتزیو به دنبال خرید لوئیس سوارس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۸۵۹

لاتزیو به دنبال خرید لوئیس سوارس

آبی‌پوشان شهر رم به دنبال خرید ستاره جدید فوتبال آمریکای لاتین هستند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لاتزیو در صدد خرید لوئیس سوارس، بازیکن تیم فوتبال واتفورد هستند که این فصل به صورت قرضی در فوتبال اسپانیا توپ می‌زند و عملکرد خوبی هم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه کوریره دلواسپورت، باشگاه لاتزیو می‌خواهد مهاجم نوک کلمبیایی حال حاضر تیم فوتبال رئال ساراگوسا که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا 17 گل زده است را جذب کند. عملکرد خوب این بازیکن 22 ساله و گل‌های او تأثیر بسزایی در موفقیت این فصل ساراگوسا داشته و سبب صعود این تیم به رده دوم جدول و افزایش شانس آن برای بازگشت به لالیگا شده است.

او اما متعلق به باشگاه واتفورد است و لاتزیو قصد دارد برای خرید این بازیکن جدید 10 میلیون یورو به مالک انگلیسی‌اش پیشنهاد کند. در حقیقت این همان رقم بند فسخ قرارداد او واتفورد است. به این ترتیب در صورتی این خبر صحت داشته باشد و خود بازیکن هم بخواهد به سری A برود، هیچ مانع دیگری نمی‌تواند سد راه او شود.

اظهارنظرعجیب پزشک باشگاه لاتزیو: خطر کرونا برای فوتبالیست‌ها؟ بیش از اندازه اغراق می‌کنند!

واتفورد باشگاهی  متعلق به جینو پوتزوی ایتالیایی است و به همین دلیل احتمال دارد که مذاکرات میان او و هموطنانش در لاتزیو منجر به انتقال سوارس 22 ساله شود. او ماه جولای سال 2017 به واتفورد پیوست اما هنوز برای این تیم به میدان نرفته و از آن زمان تا کنون به صورت قرضی برای تیم‌‌های وایادولید، خیمناستیک و ساراگوسا بازی کرده است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوئیس سوارز لاتزیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوئیس سوارز لاتزیو لوئیس سوارز لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در صفحه توییتر خود نوشت: ‏با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

کد خبر 849047 برچسب‌ها شهردارى تهران فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • ویسی قصد توهین نداشت/ دنبال ماندن در لیگ برتر هستیم
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد