Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: در سال های اخیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کار خود را در سه محور و میدان ارزشمند و سرنوشت ساز به تصویر کشانده که اولین آن، میدان« احسان و اکرام» آن هم به بهترین وجه ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،  بعداز ظهر پنجشنبه(۱۸ اردیبهشت) در رزمایش همدلی و احسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) وجود مشکلات و بحران ها در زندگی انسان را به دلیل خصوصیات عالم ماده که عالم تعارض و تزاحم است؛ دانست و گفت: اما خداوند برای ما نقشه راهی گذاشته که هر که به آن بهتر عمل کند در عبودیت و بندگی از بقیه سبقت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یکی از این دستورات را تعاون بر "برّ و نیکی" دانست و با بیان اینکه در این رزمایش ها سبقت مؤمنانه و رقابت در جلب رضایت خدا را می بینید؛  افزود: بعد از فرمان رهبری در خصوص رزمایش همدلی و مواسات نهادها و مردم یکی پس از دیگری ظهور و بروز و صحنه های بسیار ارزشمندی را خلق می کنند که اینها میدان رقابت است.
 

 



وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه در سال های اخیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کار خود را در سه محور و میدان ارزشمند و سرنوشت ساز به تصویر کشانده که اولین آن، میدان« احسان و اکرام» آن هم به بهترین وجه ممکن است؛ نمونه این احسات را ارسال بسته های کمکی به استان پهناور کرمان توسط گروه های جهادی که رزم آنان رزم مؤمنانه است؛ دانست.

 

 

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه ستاد در میدان« ابتکار و خلاقیت» هم در سال های اخیر فوق العاده بروز و ظهور کرده آنچنان که صدای دشمنان درآمده است؛ موضع گیری منفی دشمن علیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)را به دلیل کارکرد خوب ستاد عنوان کرد.

 

 

وی ادامه داد: میدان« جهاد در صحنه های سخت و مشکل» محور بسیار مهم و سرنوشت سازی است که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آن را در سیل ها، زلزله ها و...که مشکلاتی متوجه جان و معیشت مردم می شود؛ نشان داده است.

 

حجت الاسلام علیدادی سیلمانی با اشاره به رزمایش همدلی و احسان تصریح کرد: در کنار این حرکت مؤمنانه، رقابت مؤمنانه هم می بینید که مردم و دولت در کنار هم و همدل هستند و این از افتخارات نظام   و یک درس است که وقتی روزهای آسان رقم خورد به فکر این روزهای سخت باشیم.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره امام جمعه کرمان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)