Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران تاکید کرد: تهران را هنوز باید آلوده تلقی کرد، بنابراین شهروندان تهرانی همچنان به ملاحظات بهداشتی توجه ویژه داشته باشند. تاریخ انتشار: 15:45 - 18 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۹۲۷

خبرگزاری میزان -  زالی با اشاره به اینکه بازگشایی مشاغل و اصناف مختلف در تهران و سایر استان‌ها براساس مصوبات ستاد ملی کرونا صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بازگشایی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه نیز مانند سایر اصناف براساس پروتکل‌های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و صاحبان حرف باید با مراجعه به سایت مربوطه و با نظارت اتاق اصناف به کار خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در روز‌های آتی که با امواج جدیدی از بازگشایی مشاغل و اصناف در کلانشهر‌ها از جمله تهران مواجه هستیم، کماکان خطر را جدی تلقی می‌کنیم و از شهروندان و تمامی افرادی که با فرایند بازگشایی‌ها حضور متفاوتی را در سطح شهر در روز‌های آتی تجربه خواهند کرد می‌خواهیم بیش از گذشته به ملاحظات بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: سیگار‌های خارجی، تقلبی اند


 زالی در ادامه افزود: همانطور که بار‌ها اعلام کردیم، در تهران هنوز به شرایط مطلوب نرسیده ایم که اعلام کاهش خطر کنیم؛ بنابراین مطلقا از اجرای برنامه‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغ شده بهداشتی به خصوص کسبه و شهروندان تخطی نکند.

وی گفت: هنوز شاهد رخداد تغییر اساسی نبوده ایم که بخواهیم پروتکل‌ها را تغییر دهیم و کمافی سابق تهران را به عنوان یک شهر آلوده باید تلقی کرد و اصرار جدی بر رعایت دقیق پروتکل‌ها داشته باشیم.

زالی همچنان به شهروندان تهرانی هشدار دارد: از هرگونه حضور و تردد غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنید و یادمان باشد که هر گونه حضور در سطح شهر می‌تواند یک ریسک و خطر برای ما محسوب شود.

وی با اشاره به آمار ۲۴ ساعت گذشته در تهران گفت: امروز ۱۹۲ مورد جدید در بخش‌های عادی و ۸۱ مورد جدید در بخش‌های ویژه بستری شدند. مجموع ترخیص شدگان از بیمارستان‌های شهر تهران نیز ۳۸۲ مورد بوده است که تفاوت چمشگیری در مقایسه با روز‌های قبل نداشته است.

به گفته فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر شاید به این دلیل آمار تهران با آمار کشوری همخوانی ندارد که برخی از فعالیت‌های اجتماعی و کسب و کار با یک هفته تاخیر نسبت به کل کشور در تهران شروع شده است و نتایج آن را باید در یک هفته تا ۱۰ روز دیگر تحلیل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند

به گزارش خبرآنلاین؛سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

همشهری در خبری نوشت:موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899712

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • پایداری هوای قابل قبول برای تهرانی‌ها در یک هفته اخیر
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی