Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه روسیه در نامه‌ای به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همبستگی کامل روسیه با ایران بر علیه تحریم‌های ضد بشری و یک جانبه آمریکا را اعلام کرد

به گزارش گروه سیاسی برنا، متن نامه سرگئى لاوروف به محمد جواد ظریف به این شرح است:

جناب آقای محمد جواد ظریف

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای وزیر، دوست عزیز

در ابتدا مایلم حلول ماه رمضان که برای تمامی مسلمانان مقدس است را به شما و همکاران وزارت امور خارجه ایران تبریک عرض نمایم، آرزوی استقامت و پایداری دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمایل دارم همبستگی کامل ما با ارزیابی‌های شما در خصوص خط مشی ضد بشری واشنگتن در زمینه گسترش تحریم‌های غیرقانونی و یکجانبه علیه ایران که همانند بسیاری از کشورهای جهان از شیوع عفونت جدید ویروس کرونا بطور جدی آسیب دیده است را خاطر نشان نمایم.

این رویکرد اصولی در گفت وگوی تلفنی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران که در 21 آوریل سال جاری برگزار شد، مورد تاکید قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نامه لاوروف به ظریف امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه

«حسن محمود» وزیر امور خارجه بنگلادش در حاشیه اجلاس سران اسلامی در بانجول، در  دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، به گفتگو و تبادل نظر  در مورد روند توسعه روابط تهران و داکا و همچنین مسائل مورد اهتمام مشترک از جمله موضوعات در دستور کار اجلاس سران اسلامی پرداخت.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع دولت و مردم بنگلادش در حمایت از مردم فلسطین، بر اهمیت تعامل و هماهنگی بین کشورهای بزرگ اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بعنوان خواست مشترک ملت های مسلمان و همه مردم جهان تاکید کرد.

حسن محمود وزیر امور خارجه بنگلادش نیز ضمن ابراز خرسندی از فرصت دیدارش با همتای ایرانی، موضع اصولی و قاطع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم فلسطین را ارزشمند و تحسین برانگیز خواند.

وزیر خارجه بنگلادش در این دیدار بر ضرورت اقدام فوری و قاطع کشورهای اسلامی برای توقف جنایات رژیم اسرائیل در غزه تاکید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • دیدار وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اندونزی
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران
  • وزیر خارجه: همه خدمه کشتی توقیف شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • امیرعبداللهیان: ایران همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرد
  • امیرعبداللهیان: همه خدمه کشتیِ توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • همه خدمه کشتی توقیف‌شده را با نگاه انسانی آزاد کرده‌ایم
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی