Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران تاکید کرد: تهران را هنوز باید آلوده تلقی کرد، بنابراین شهروندان تهرانی همچنان به ملاحظات بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا زالی با اشاره به اینکه بازگشایی مشاغل و اصناف مختلف در تهران و سایر استانها براساس مصوبات ستاد ملی کرونا صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: بازگشایی آرایشگاه‌های زنانه و مردانه نیز مانند سایر اصناف براساس پروتکل‌های ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و صاحبان حرف باید با مراجعه به سایت مربوطه و با نظارت اتاق اصناف به کار خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در روزهای آتی که با امواج جدیدی از بازگشایی مشاغل و اصناف در کلانشهرها از جمله تهران مواجه هستیم، کماکان خطر را جدی تلقی می کنیم و از شهروندان و تمامی افرادی که با فرایند بازگشایی ها حضور متفاوتی را در سطح شهر در روزهای آتی تجربه خواهند کرد می خواهیم بیش از گذشته به ملاحظات بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران در ادامه افزود: همانطور که بارها اعلام کردیم، در تهران هنوز به شرایط مطلوب نرسیده‌ایم که اعلام کاهش خطر کنیم بنابراین مطلقا از اجرای برنامه‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغ شده بهداشتی به خصوص کسبه و شهروندان تخطی نکند.

وی گفت: هنوز شاهد رخداد تغییر اساسی نبوده‌ایم که بخواهیم پروتکل‌ها را تغییر دهیم و کمافی سابق تهران را به عنوان یک شهر آلوده باید تلقی کرد و اصرار  جدی بر رعایت دقیق پروتکل ها داشته باشیم.

زالی همچنان به شهروندان تهرانی هشدار دارد: از هرگونه حضور و تردد غیر ضروری در سطح شهر اجتناب کنید و یادمان باشد که هرگونه حضور در سطح شهر می‌تواند یک ریسک و خطر برای ما محسوب شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران با اشاره به آمار ۲۴ ساعت گذشته در تهران گفت: امروز ۱۹۲ مورد جدید در بخشهای عادی و ۸۱ مورد جدید در بخشهای ویژه بستری شدند. مجموع ترخیص‌شدگان از بیمارستان‌های شهر تهران نیز ۳۸۲ مورد بوده است که تفاوت چشمگیری در مقایسه با روزهای قبل نداشته است.

به گفته زالی شاید به این دلیل آمار تهران با آمار کشوری همخوانی ندارد که برخی از فعالیت های اجتماعی و کسب و کار با یک هفته تاخیر نسبت به کل کشور در تهران شروع شده است و نتایج آن را باید در یک هفته تا ۱۰ روز دیگر تحلیل کنیم.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا ستاد مقابله با کرونا دکتر زالی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از مردم خواست تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و اقدام به مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها کنند.

سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درپی دستگیری عامل ضرب و شتم یک شهروند با زنجیر در تهران با نگارش یادداشتی تاکید کرد که در تهران، هیچ مجرمانه‌ای برای قانون‌شکنان به پایان نمی‌رسد. در  ابتدای این یادداشت آمده است: « بدون شک فرد اراذل و اوباشی که وقیحانه در برابر چشمان تعداد زیادی از شهروندان اقدام به ضرب و شتم بیرحمانه یکی از مسافران اتوبوس بی آرتی کرده بود هرگز گمان نمی‌کرد که شهروندی مسئول و متعهد در آن شرایط پر از استرس، شجاعانه در حال تصویربرداری از اقدامات مجرمانه اوست و دیری نخواهد گذشت که سردی دستبند همکارانم بر دستهای آلوده‌اش خواهد نشست.»

در ادامه این یادداشت آمده است:‌« این اتفاق شیرین توسط کارآگاهان پلیس آگاهی رقم خورد تا بار دیگر به مجرمان و قانون‌شکنان ثابت شود پایتخت جای عرض اندام و اوباش‌گری خلافکاران نیست. اراذلی که گمان می‌کنند می‌توانند آرامش و امنیت شهروندان را با رفتارهای هنجارشکنانه و زیاده‌خواهی‌های خود برهم بزنند، کافی است نگاهی به اخبار حوادث خبرگزاری‌ها وروزنامه‌ها بیاندازند تا با زنجیره‌ای از اخبار کشفیات و دستگیری‌های پلیس آگاهی روبه‌رو شوند.»

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین نوشت:‌ « شاید شروع یک پرونده با قانون‌شکنی یک مجرم آغاز شود اما این کارآگاهان پلیس آگاهی هستند که پایان بندی آن را با دستگیری متهم مربوطه رقم می‌زنند. افسران شایسته این پلیس در تلاشی بی‌وقفه و شبانه‌روز برای مقابله با جرائم و آسیب‌ها کوچک‌ترین سرنخ‌ها و مستندات را با هدف شناسایی مجرمین و احقاق حق مالباختگان و قربانیان دنبال می‌کنند. اینجانب به عنوان سکاندار پلیس آگاهی پایتخت به استناد عملکرد درخشان همکارانم در پرونده اتوبوس بی‌آرتی و همچنین دستگیری زورگیران اتوبان صدر و بسیاری موارد دیگر این اطمینان خاطر را به شهروندان می دهم که پلیس در مسیر برقراری امنیت و آرامش ساکنان پایتخت از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد و مجرمان بدانند، تعدی به حقوق هر یک از ساکنان پایتخت از سوی کارآگاهان متعهد و غیرتمند پلیس آگاهی بی پاسخ نخواهد ماند.»

ولی‌پور گودرزی در پایان این یادداشت نیز درخواستی را از مردم مطرح کرد و نوشت:‌ « در پایان از شهروندان گرامی دعوت می‌کنم تا در برابر اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت نبوده و با مستندسازی از آسیب‌ها و جرائم و قانون‌شکنی‌ها یاری‌گر پلیس در اشراف اطلاعاتی بر اتفاقات پایتخت باشند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • تهرانی‌ها امروز یک نفس راحت می‌کشند!