Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برگزاری طرح کوچه گردان عاشقی جوانان هلال احمر اصفهان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حیدر علی خانبازی اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، جوانان عضو جمعیت هلال احمر با همکاری مرکز علمی کاربردی هلال احمر اصفهان، طرح کوچه گردان عاشقی را در کوچه‌های مناطق کم برخوردار اصفهان به اجرا در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دراین طرح خداپسندانه که به همت و کمک خیرانه جوانان صورت گرفت، در دو مرحله غذای گرم بهداشتی بین خانواده روز اولی‌های نیازمند و خانواده بیماران سرطانی توسط جوانان توزیع شد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تاکید کرد:: در شب اول ۲۰۰ پرس و در شب دوم ۱۵۰ پرس غذا تحویل نیازمندان شد. این طرح در دو مرحله دیگر نیز ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر غذای گرم کوچه گردان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان